hmm.. noen som har kjøpt noe gjennomg Viatrumf i går 07.06? og som har fått kjøpet registrert? Handlet fra noen butikker i går, men ingenting er blitt registrert, hvis jeg går inn for å lage en sak til viatrumf, får man opp datoer de har registrert dine besøk, her kommer ikke datoen i går opp som ett valg, så det virker om det ikke er registrert Håper det bare er en forsinkelse i systemet
Det er nok bare å vente. Du vil uansett ikke kunne sende inn henvendelse så tidlig, jeg har opplevd alt fra 1-14 dager på at den kommer opp i lista.
Fekk inn Trumf i dag for 2/3 Opphold bestilt og gjennomført med Hotels.com i mai. Står fortsatt som Under Behandling hos Viatrumf då av ein eller anna grunn.
Jeg fikk også fra Hotels.com i dag, et opphold som fant sted forrige helg. Også her står den som "Under Behandling".
Mulig jeg bare er godt vant. Har alltid fått kjøpene (40+) listet opp hoa viatrumf innen 12 timer etter de har vært utført
Er det noen som har fått trumf fra Expedia i det siste? Venter på opptil flere opphold jeg ikke har fått for. Bestilt for lenge siden, og oppholdene var i mars og april (og mai).
Samme med meg også nå, før fikk jeg poeng fra Expedia ganske så snart etter oppholdet, men de siste tre mnd har det stoppet helt opp...
Siste jeg har med Expedia er bestilt 27.02.2018, oppholdet var i april. der kom poengene et par uker etter oppholdet.
Hos meg står den gjerne i 1-2døgn etter utbetaling fra viatrumf til trumf før den endrer status hos viatrumf.
Nåken som har erfaring med babyshop på viatrumf ? Smårolling ventes så eg såg muligheten til å fiske til seg litt trumfpenger
Noen som vet om man kan få 8 % Trumf bonus på hotels.com og samtidig være logget inn (medlemspris, men ikke tjene rewards), eller må man være logget ut av sin hotels.com for å få bestilt uten å samle rewards og få 8 % bonus? Samme spørsmål med expedia forsåvidt, men det virker ikke som de skiller mellom rewards/ikke-rewards bonussatser.
Jeg klarer ikke å skjønne og finne ut av dette på nett, kan man samle Expedia rewards og likevel få trumf bonus? Det står ikke noe om det i betingelse, mens det står for hotels.com at man kan ikke ha både og.
Nå har jeg hatt flere bestillinger gjennom ViaTrumf. Allle kjøp er på oversikten, men SAS reisene er ikke med... :/
Hvor lenge siden er det du bestilte? Jeg har opplevd at det har tatt 4-5 dager, og så har jeg 8 bestillinger som aldri ble registrert, der har jeg opprettet sak på alle sammen, og det er snart 4 måneder siden...
Viatrumf er lett ustabil, det er også kundeservicen. De innrømmer en sak/reklamasjon tar 4 mnd å behandle. De garanterer ikke at man får det man har krav på, og at det er opp til selger å utbetale bonus. De skyver også ansvar over på en tredje part i UK. Jeg har ikke orket å sette meg inn i hvordan systemet fungerer men har brukt angreretten mer enn en gang når Viatrumf er inne i bildet. De utnytter også at angreretten forsvinner om man tror/håper at bonusen skal dukke opp. Man står helt uten rettigheter. Viatrumf gir grunn til frustrasjon.
Hvorfor ikke ta det som det er, og la viatrumf jobbe for deg, og ikke du for viatrumf ? Har du mer enn 2-3 dårlige erfaringer med et produkt, så gå utifra det bare er tull. Kjøp/bestill alltid der hvor du får ting billigst. Får du samme pris hos en kjede som er hos viatrumf sammenlignet med en som ikke er det. Så bestill via viatrumf og håp på poeng. Får du ikke det, så går verden videre.... Å sløse din egen tid på noe som du synes er dårlig, er bare tull.