Eg får registrert mine hotels-bestillinger, men - eg får berre 4,5% sjølv om eg ikkje logger inn. Andre med dette problemet? Veit det har vore posta før (men fann ikkje), men kunne nokon posta oppskrift for hotels-bestillinger. Trur eg følgjer den, men greit å vere sikker.
Etter at jeg installerte macOS Mojave så fungerer ikke lenger Viatrumf-tillegget til Safari, siden det må ligge i Mac App Store, noe det ikke gjør. Og når jeg prøver å laste ned tillegget til Chrome så får jeg bare 404, og jeg får ingen treff på Viatrumf i Chrome nettmarked. Er det kun til Firefox man nå får tak i bonusvarsleren til Viatrumf?
Det finnes hack for å komme rundt dette. (Ikke prøvd selv) https://georgegarside.com/blog/macos/install-any-safari-extension-macos-mojave/
Protip/erfaring gjort med viatrumf og hotels.com Har en del feil bonusgrunnlag og har mest sannsynlig funnet problemet. Om du booker UTEN rewards (ved å la være å logge inn) men bruker eposten på profilen din, så vil du hverken få 8% trumf ELLER reward, men får en plass mellom 4 og 5%. Skjønner ikke hvorfor, men det skjer. Da jeg endret fra min epost registrert på hotels.com til en sekundæradresse, har jeg fått 8% trumf på alle mine opphold etter det (booket 7 hotellopphold på en uke på day-by-day-basis og gjorde alt annet dønn likt). Så tl;dr - om du skal ha 8% trumf på hotels.com - ikke bruk epostadressen på profilen din, bruk en annen.
Men da kommer 1000-kroners spørsmålet: hvorfor bruke hotels.com UTEN reward + 8% Trumf-opptjening når du kan bruke Expedia med 8,5% Trumf-opptjening + få Expedia-poeng?
Er egentlig enig, men HATER layout og navigering rundt på expedia. Jeg synes rett og slett det er en sinnsykt knotete side, og synes hotels.com er vesentlig enklere der. Prøvde også en av nettene, og fant da ikke det ene hotellet på expedia, mens jeg fant det på hotels.com. Får se om jeg kommer på andre tanker siden.
Snakket med de lokalt i dag Du kan bestille, og betale frakten. Mrk bestillingen at du ønsker å hente selv, så krediterer de deg frakten når du kommer og plukker opp.
Ser det er kommet en ny(?) butikk Good for me. Kosttilskudd og slikt sludder, men de gir altså 80 trumf per handel. Billigste vare er en hårstrikk til 29 kroner, som inkludert frakt vel blir ca 78 kroner for 80 trumf... noen som har testet?
Får flashback til opplegget med Inkmann - som ganske raskt fikk minimumsordre på 250kr for trumfbonus.
Er da eier av 2 rosa hårstrikker, som noen på jobb sikkert kan få bruk for Ikke veldig god uttelling på viatrumfpoengfronten. Men måtte bare prøve
Samme her. Akkurat slike har kona alltid ønsket seg. Btw. Fri frakt når 2 varer legges i handlekurven.
Da ble det 2 hårstikker til en av mine yndige nieser, så får vi se om 80 Trumf tikker inn for en investering på 58 kroner.
Takk for tipset, bestilte 2 stk jeg å. Har ikke peiling på hva jeg skal med dem, men bra uttelling på eb poeng. (1200 poeng for 80 kr)
Vi gjør iallefall nettstedet klar over smutthullet for en liten kostnad. Skal tro de i første øyekast stusser når flere mannfolk på adresser vidt forskjellige steder i landet, registrerer seg og bestiller akkurat det samme. I tilfellet med Inkmann tok det en viss tid før dette ble tettet. De fleste var nok allerede kunder, flest mannfolk, flere varer til lav pris, og sikkert veldig mange flere normale ordrer i mellom.
En bestilling må da være greit, men tenker om jeg skulle bestille mer så ville jeg sikkert misbrukt noen vilkår Edt: Fått avvist en bestilling hos Radisson Blu i januar. Er det noen sjanse for å få disse trumf poengene?
Når strikkene evt ikke går mer, er ikke denne helt håpløs - men litt dyrere. https://viatrumf.no/cashback/xplora-trumf Ser ut som at den gir 200 kr per bestilling. Inne på "kjøp tilbehør"-tabben går det visst an å kjøpe en klokkereim til 149. Med frakt på 89 betaler du da 240 for 200 trumfkroner. For de det evt måtte være interessant for.