Samme her. Men 78kr er jo ikke helt på jordet heller. Men hvis i tillegg bonusen blir justert til 80kr, så vet jeg ikke helt. Og nå som jeg så for meg hårstrikk til alle i familien...
Bestilte et abbonemt på 3 magasiner (er ferdig etter 3) fikk 250kr i rabatt hos Ticket og bonusen tikket inn før jeg rakk å betale (ble faktura) 99kr for litt under 12kr Trumf og 250kr Ticket syntes jeg ikke var gærent!
Javisst er den borte! Morroa er nok slutt for denne gang.. Har dere som har bestilt fått registret kjøpet på viatrumf? Jeg mangler en registrering..
Det er kanskje ikke så rart sånn som vi IF'ere holder på? Når vi kun kjøper rosa strikk går de jo i kraftig underskudd. De har forsåvidt seg selv å takke
For en dag! Er bonusfeberen blitt for høy når jeg merker at dette går mot depresjon? Henger meg til et ørlite håp om 120 nye trumf for hårstrikken jeg la inn bestilling på i går... (hører selv at dette er blitt en galskap).
Ikkje det at eg skal forsvare dei, men viatrumf og sas har vore lite forsvarleg, får jo på alt av bestillinger, avbestilte og bonusreiser. Blir spennande og sjå om det som ligg der kjem inn. Og expedia lønner seg ikkje no når det blir 30 poeng på amex?
Så du fikk også bare 120 trumf? Hvorfor fikk vi ikke 160 tumf, når det var 80pr. bestilling. Ikke 60.