Ja, men jeg ser at de øverste 10 postene ikke har forandret seg. Husker ikke lenge ned. Så, det er vel noe nettsidefeil og ikke forandring i status eller noe sånt.
Da kan jeg melde om at Trumf fra begge mine handler hos Byggmax tikket inn etter 2 uker. Den er dermed safe.
Sikkert svart på før, men har noen erfaring med at en transaksjon på viatrumf som viser Avvist? Og har fått den godkjent etterpå? Utrolig surt! Kjøpte for 11000 på black friday på viatrumf - og brukte den butikken kun for trumfen.
Jeg ventet 8 måneder på 950 Trumf kroner fra Radisson (helt crazy). Booket opphold for totalt 49.000 nok i august og den ble ikke registrert så måtte klage og har fortsatt ikke fått svar etter 2 måneder. Om den går gjennom (oppholdet var gjennomført) så får jeg ca 4000 Trumf kroner. Veldig slitsomt.
Når har feilen hos Viatrumf med manglende navn på forhandler i kontooversikten vart en stund. Er det noen som har hørt noe fra kundeservice (eller andre kilder) om hvor lenge dette vil vare?
fikk svar fra de i går: Takk for din henvendelse. Vi er klar over det og har meldt sak på feilen. Vi vet ikke akkurat når det vil være i orden igjen, men håper at det blir fikset i løpet av uken.
Jeg måtte etterspørre to bestillinger hos Travellink, og etter 3 måneders venting har de status som "godkjent". 2400EB påvei inn - alt hjelper ;-)
Ny MacBook Pro bestilt opp forrige uke fra Apple, kvittering sendt ut i går. Kjøpet er ikke registrert i oversikten, er det på tide å kaste seg over kundeservice?
Har hatt en bestilling fra februar 2018 stående som under behandling til dags dato. Sendte melding til kundeservice for noen uker siden, og de skulle se på saken. Det jeg er redd for er at de vil avvise den, fordi Radisson i mellomtiden har endret det slik at opphold i India ikke teller. Vi får se...
Det var slik at jeg nå kan avbestille Viaplay abonnementet mitt også likevel få trumf bonus for det? (gratisperioden går ut på lørdag og vil spare meg for 119kr )
Noen som vet om man får både eurobonuspoeng pr 100-lapp og viatrumf ved kjøp på morris.no? Ser d er mulig å huke av for eb-poeng før betalingen. Men det vil vel sjelden lønne seg hvis det gjør at jeg mister viatrumfen
Vilkåra sier ikke så mye om dette. Jeg tok sjansen på en liten dobbeldip. Sist jeg bestilte dukka uansett ikke kjøpet opp under oversikten, så ser heller på det som en helgardering
Jeg fikk, såvidt jeg kan se, overført resten av min utestående Radisson-trumf forrige uke. En del av det gikk helt tilbake til april 2017. Nå er Radisson borte fra Viatrumf, og det er like greit.