Jau. Går fint. Etterregistrer på ViaTrumf etter ei veke so går det nok greit å få trumfen. Kan ta «litt» ekstra tid.
Sjekk sida «Mine henvendelser». Kan som sagt ta lang tid. Har framleis kjøp frå oktober liggande der.
Grrr... Plages over at de fjernet Teknikkmagasinet..! Er jo ingen butikker igjen for kjøp av elektriske artikler ala det de selger på Elkjøp/Power!
Er der noen der har erfaring med hvor hurtigt man kan opsige ICE abonnement og fremdeles få sine trumf poeng?
Er ingen vilkår som sier at du må binde deg, så ville ventet til angrefristen går ut i det minste. Og tatt skjermbilder av evt vilkår etc i tilfelle.
Er det noen som har erfaring med hvor lang tid det tar før jeg kan sende en henvendelse om kjøp som ikke har dukket opp i oversikten? Trumf sier 7 dager, men etter 8 dager får jeg fortsatt ikke opp besøket i nedrekksmenyen.
Kan sjå ut som om ViaTrumf ikkje har registrert besøket i det heile teke. Du lyt nok truleg sjå langt etter dei trumfane.
Det er det jeg frykter. Samtidig har jeg gjort flere dummy-besøk til andre butikker i mellomtiden og de dukker heller ikke opp. Jeg lurer på om dette kan ha noe med oppgradering av Viatrumf.no å gjøre. Jeg er ganske sikker på at kommisjonen havner hos Trumf uansett, kanskje hos en annen bruker som får pene 640 Trumf Dette er linken jeg brukte: Spoiler (https://www.ice.no/?utm_source=adtraction&utm_medium=affiliate&utm_campaign=Viatrumf&at_gd="KLIKK-ID")
Jeg fant ikke et besøk hos Telia etter 7 dager. Men etter noen uker dunket det opp og jeg fikk lagt inn en sak på det. Sjekk med jevne mellomrom.
Har fremdeles 2 turer med SAS fra april 2018 som venter på avgjørelse. Så har jeg en fra Expedia som ligger der, men den har jeg fått utbetalt for 6 uker siden, står allikevel venter på avgjørelse.
Du er sikker på at du ikke har en eller annen Ad-Block aktivert? Erfarte et par ganger at dersom Ad-Block, ingen ViaTrumf...
Ikke som jeg vet om, eller har aktivert selv, i hvert fall. Skal kontakte Viatrumf for å høre hva de kan se hos seg. Jeg har 18 vellykkede kjøp det siste året, og jeg har ikke gjort noe annerledes denne gangen.
Kjøpte blomster på Interflora i dag. Dukka opp i oversikta rett etter. Hadde for anledninga slått av AdBlock.
Har 2 kjøp hos Interflora i januar. Disse kom også med en gang i oversikten, men ingen progress etter det.