Hva gjør man med en uke alenetid? Reise (hovedsaklig) for å reise!

Tråd i 'Reisebrev' startet av steve0, 05. aug 2024.

  1. tobeornot999

    tobeornot999 Flying high

    Innlegg:
    4,172
    Likes mottatt:
    8,487
    Bonuspoeng:
    183
    Går ikke så veldig raskt, faktisk er både BA (strålende!) og SAS (midt-på-treet) raskere enn de gangene jeg har trengt EU261 hos Luftwaffe.

    Men her er stedet å søke, og om ikke annet er LH et solid selskap som til slutt betaler deg etter mye masing:

    https://www.lufthansa.com/xx/en/compensation-in-the-event-of-flight-irregularities
     
    steve0 liker dette
  2. steve0

    steve0 EBD

    Innlegg:
    422
    Likes mottatt:
    1,179
    Bonuspoeng:
    93
    Takker!

    Etter odysseen beskrevet i forrige innlegg, ankom jeg til slutt gate i BOS kl. 04.00 og sofaen kl. 04.30 lokal tid, ca. 10 timer senere enn planlagt. Våknet kl. 8.30, hadde fin frokost med mine venner før de måtte avsted for å jobbe. Tok meg en lengre spasertur, deilig dusj, og etterpå ble det lunsj med mer og lengre samtaler. Det ble ganske hyggelig, og jeg er glad for at jakten på First tok meg innom Boston av den grunn.

    Det ble for knapt med tid å dra til NH, så jeg kjøpte den nye ipad’en min i byen. Betaler heller sales tax til MA enn FL (som er neste USA-reise), og med litt ‘girl math’ (ikke for å være kjønnsdiskriminerende, det er noen andre som har funnet opp dette uttrykket) blir den jo nesten gratis etter EU261 som jeg regner at kommer etter nattens eventyr.

    Tok da Orange + Blue line og shuttle til flyplassen, kom meg gjennom sikkerhetskontroll, og til first class-avdelingen i loungen. Utsikten over apron er ganske fin for oss flynerder, men jeg er glad for at jeg ikke dro tidligere til flyplassen kun for å ha mer tid i lounge - det er den ikke verdt.

    image.jpg
     
    Calling, Kristian, kjeeli and 20 others like this.
  3. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,515
    Likes mottatt:
    36,895
    Bonuspoeng:
    293
    Dæven, for eit eventyr med ting som krølla seg til! Dramatisk! Men det løyste seg! :)
     

Del denne siden