Det her er jo en kanontekst som vil fungere veldig bra i en reklame... Jeg likte forøvrig formuleringen avslutningsvis i artikkelen om at serviceopplegget ikke er hugget i stein.
Drikke - flytiden er 26 minutter effektivt. Har fløyet denne ruten masse, og med 3 klasse systemet for noen år tilbake så var det smørbrød og porselen i C-class
Nope, men en del selskap tilbyr det jo for under 2000-ish. Som f.eks BA. LHR-AMS er ikke rare flighten men det er full pakke inkl ledig midtsete.
Nei, den er rute de har hentet store inntekter. Jeg pleide å betale rundt NOK 9000 tur retur OSL-CPH-HAM
Jeg ble veldig fornøyd med servicen i Plus fra New York til Oslo. Fløy Go ned og Plus hjem, var merkbar forskjell..
Reiste med SAS plus innenriks aldri mer sa eg.. Men på utenlands så er det flotters.. Sist gang eg var på ZRH så fikk eg strålende fra CPH crewet
Det skal jo ikke så mye til å hele nivået fra Go. Har flydd to ganger med SAS til EWR og opplevd at tralla ikke ble kjørt en eneste gang gjennom kabinen utover i.f.m. måltider. Å ringe på crew er jo dødssynd, og å oppsøke dem bak gardinen det samme som å be om nødlanding i Nuuk og utkasting. Takke meg til Delta, som serverer regelmessig og gratis, eller KLM, som til tross for alt annet jeg har i mot det selskapet ikke har noe problem med at man går bak til crew og ber om et eller annet. Selv ikke Drittish Airways hadde noe problem med det, såvidt jeg husker.
Er SAS det eneste nettverksselskapet som kun tilbyr en enhet ikke-alkoholholdig drikke i økonomi på langdistanse?
Servering i Plus CPH-HAM endte med dette: Nå skal det sies at vi var 5 i plus. Crew var i aldeles storform på det korte hoppet til HAM. Måtte fanden forby SAS og gjøre noe med setene i CRJ'ene. Lenge siden jeg har sittet i et så behagelig flysete
3F ja, fin plass. 1A så veldig bra ut, der er det også to vinduer, men du sitter jo ved siden av dassdøra da... Det som også er fint er at vinduene i dette flyet er plassert litt høyere, slik at vi som rager litt over bakken slipper bøye oss ned igjen for å se ut.
Og der var herved SAS det eneste "fullservice" selskap som tar seg betalt for alkohol over altanteren http://www.usatoday.com/story/today...free-beer-wine-in-long-haul-economy/25783291/ United Airlines passengers will no longer have to reach for their wallets if they ask for wine or beer on long-haul international flights. Not even in economy. United says it will upgrade the food in its economy cabin, too, offering "a hearty three-course service" that will remain complimentary.