Blir nok fort å gå all in ja Nå som jeg ser at det er en mulighet for EBD i år hehe. Så ikke bli veldig sjokkert vis jeg kommer tuslende inn på loungen. Så sant OT går igjennom da seff
Vis jeg får avslag så skal jeg kjøpe med meg en pose potetgull, som jeg skal kaste mot 3F mens jeg roper BUUUUUU
Siden jeg er EBP har jeg 2x32kg uansett billett-type, så grunn til at jeg reiser Plus som er tilbudet i innenriks og europa: sitte fremst som betyr blandt de siste inn, blandt de første ut. Mat & drikke på disse korte turene er jeg null opptatt av, bare jeg får kaffe. Hva slags chips og konsistensen på denne, hva slags sjokolade og kakaoprosenten i denne og om jeg får brusen i glass eller boks er nok jeg en litt for enkel sjel til å bry meg om.
Fløy pluss OSL-SVG på torsdag da fikk jeg " gratis" øl på innenlands flygning, mener og ha hørt man ikke får det? Var max 20 pax på hele flyet syntes det er mye nesten tomme fly om dagen.
Ja vell takk for avklaring er ikke så ofte jeg drikker annet en kaffe/smutti på de korte hoppene i sørnorge.