Sjeldent har jeg sett menn sitte og kakle så mye mannskjit og skrive mellom linjene, jasses mich, dette forumet får meg til å betvile mannfolks evne til å være bedre enn kvinner i forhold til å ikke drive med baksnakking, ryktespredning, og/eller nedlatenheter (også kjent som bitching på kvinnespråket)
Allikevel, denne Ida'en ville faktisk stemt MDG i år. Jeg har stemt Høyre i alle år, men da Norge har fått en så ekstremt aggressiv holdning til rovdyr de siste årene, og ønsker å utrydde alt på fire bein og med hjørnetenner, så trenger vi en opposisjon mot Arbeiderpartiet og Senterpartiets utryddings-politikk. Dessverre har både Høyre og FrP kommet fullstendig kort når det kommer til å stoppe AP+SP's ønsker om å utrydde dyrearter i Norge. I tillegg ønsker AP+SP å opprettholde pelsdyrfarmene i Norge; de ønsker at alt av utmark, innmark, fjell og fjord skal tilhøre bonden. Ikke dyra. Siden rovdyrpolitikk ble min hjertesak de siste 2 årene, så svelger jeg at MDG er så aggressive mot olje&gass (det tror jeg de aldri klarer å få gjort noe med, fordi Norge trenger det), og at de ellers har noen heller "luftige" ideer om samfunnsløsninger. Anser ikke MDG som et svar på hvordan samfunnet skal se ut, men som et nødvendig onde for å få stopp på noe som alle de store partiene står bak (utrydding av rovdyr + fortsette med pelsdyr).
Har vært svært fornøyd med H+FrP's måte å utbedre vegnettet, øke eldreomsorg og håndtere integreringsspørsmålet. I beste fall fortsetter H+FrP de neste 4 årene, i verste fall kommer AP+SP. Jeg frykter det sistnevnte såpass mye, at MDG er min brannslokkingsfakkel. Selv om jeg kjører en diesel V6'er og jobber på kullkraftverk. Hadde bare noen av de andre partiene hatt baller til å si "NEI, vi skal ha rovdyr i Norge. NEI, vi skal ikke ha pelsdyroppdrett i Norge", så hadde man sluppet å stemme MDG.
Vis alt...