Hvilke motiver har Parat?

Tråd i 'Øvrige flyselskap' startet av Eddie47, 03. juli 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kan ikke se noen har sagt at det er en menneskerett - men det er en forklaring på hvorfor ting blir som de blir. Selv om noe i teorien høres lett ut, så er praksisen noe annet. Det er jo trossalt bare mennesker, også piloter. Og ingeniører. Og doktorgradsstipendiater (selv om det ofte ryktes noe annet, om samtlige :p ).

2. Edvard

Edvard 一期一会

Likes mottatt:
    11,214
    Bonuspoeng:
    183

Hmm... jeg måtte dobbeltsjekke hvilket forum jeg leste på. :)

LN-MOW, Robert H, kiev and 2 others like this.
  3. Fredrik81

Fredrik81 EBG BA Sølv og HHGull

Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
  4. Blades33

Blades33 Medlem

Likes mottatt:
    423
    Bonuspoeng:
    63
    Hvilken statistikk? Ida sin personlige statistikk, eller finnes denne statistikken tilgjengelig?

Så kommer du med et merkelig rammel om at du har en historie om en ex, at "det er en drøm for mange, men det er hardt å lykkes og komme helt til toppen", samt et eller annet Bærum-angrep.

Først: Anektodisk bevis er nettopp det.
    Så: Jeg vet ikke hva du jobber med, men i min verden er det mange som aldri kommer til å havne på toppen (som jeg antar det å fly en A380 for Lufthansa kan sammenlignes med). Mange vil måtte "ta til takke" med næringslivets motsvar til å fly Norwegian. Hvorfor i all verden skulle det være annerledes for piloter? Wake up and smell the coffee, vi lever ikke i Narnia.

Jeg synes det er synd at det som i utgangspunktet kunne vært en interessant diskusjon, hvor man kanskje kunne fått frem en del sider av dette man ikke får lese om i media sporer sånn av. Er det virkelig sånn at den akutte mangelen er tilfeldig? Kunne man kanskje fått en bedre forståelse for hvorfor Parat og pilotene reagerer? Men, nei! La oss heller lire av oss en eller annen lekse om at "pæppægutter" (Note to you: Med mindre du tror vestkanten ligger i Østfold..) flyr fordi de da får gå i dress (?!) og si at de jobber i et flyselskap.

Takk for meg.

Last edited: 05. juli 2016
    Joachim and anders82 like this.
  5. Bizflyer

Bizflyer Veteran

Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Nå ramla vi jammen uti nok en diskusjon om arbeidsforhold i flybransjen. Vi har vel nevnt et par ganger tidligere at slikt finnes det andre forum for. Så jeg tenker vi slutter der jeg.

Kjakan, Petter B-C, Lumpen and 5 others like this.
Thread Status:
Not open for further replies.

Del denne siden