Fikk meg i grevens tid sas amex plat i forrige uke som jeg nå må prøve å runde 100k med før desember. Bestilte meg akkurat tur med samboeren for ferien i november: TRD-OSL-MIA-PUJ-EWR-OSL-TRD (SAS Biz og Plus hjem)
SVG-OSL-LYR; LYR-OSL-TRD-SVG for vinterferien 2018. Booket i Plus for 2 pax, SAS MC Premium for 10K poeng/pers. Booket med kampanjen på sas.no først, og ringte inn for å få endret returen til den dagen jeg ønsket (og som ikke viste som ledig på sas.no; dog var flightene tilgjengelige hver for seg, LYR-OSL og OSL-TRD-SVG)
TOS–OSL–ARN–LAX–ARN–OSL–TOS i Business i februar. Første reise bestilt med rabatten til SAS MasterCard Premium, så 120000 poeng og 1228 kroner i avgifter.
Oslo-Tallinn i dag, kjøpt før helga. Onkel Stuttfeiten med 10-årig niese på slep og museums- og hotellbyttemaraton på to-do-list. 10-åringens fyrste tur med LOT. Tre stk Rezidor opphald er booka og kjem godt med mot concierge-status i CC. Pengar, pass og paraply er pakka og 2x250 EB-poeng er så godt som i boks. Men fyrst skal vi slå oss lause i loungen i kveld
Den skal jeg ta i morgen, og så videre til VIE.. I dag har jeg booket en noem er eksotisk rute: DZA-HAH Flys med ATR-72 og selskapet EWA har 1 fly i sin flåte... Sikkert som banken det? Papirbillett er i orden og alt er bare fryd og velstand. Innsjekk 2 timer før avreise er nok greit når det er såpass stort fly.
I dag ble Tallin benyttet til følgende CT-booking. TRD-OSL i SAS Pluss OSL-FRA i LH C FRA-BKK i TG F BKK-NRT i TG F NRT-ICN i OZ C ICN-FRA i OZ F FRA-OSL i SAS Pluss OSL-TRD i SAS Pluss. Var usedvanlig mye rot med bestilling i dag, der bokstavering av Ø ble til O istendenfor OE (noe som ikke er et problem ifølge Tallin), booking av C istedet for F på enkeltsegment + manglende setereservasjon. Alt ordnet etter telefon nr. 2 og 3. I løpet av april 2018 skal jeg skryte på meg hvor bonusturen går, for da er vel denne bookingen endret både 4 og 5 ganger - men håper at Tokyo står som sluttdestinasjon.
Booket for noen uker siden. Første tur i F! TRD -> OSL - SAS Plus OSL -> FRA - LH C FRA -> ICN - OZ F ICN -> NRT - OZ C NRT -> ICN - OZ C ICN -> FRA - OZ F FRA -> TRD - SAS Plus ARN -> TRD - SAS Plus (Cityjet) Hadde funnet flightene på forhånd. Bestilling til Tallinn var gjort på ca 10 minutter og før jeg hadde tenkt meg stort om var billettene på e-post (2 pax). Om en ikke får byttet en av veien til LH F så blir det nok så en endrer slik at ICN blir destinasjon da en har veldig få døgn til rådighet.
I dag booka eg Bergen-Tokyo fra midten til slutten av juli i år. Litt spontant. Litt over 4 tusen på sas ungdom.
BOG-MDE med Avianca. Kostet noen drinker på byen når jeg booket med 30 timers varsel og avgang en søndag ettermiddag.