OSL-CPH t/r i desember fordi jeg såklart ikke vil gå glipp av julefrokost med mine danske (snart) ex-kolleger. Si hva du vil om norske julebord, men danskene knekker igang kl. 12 og holder det gående ut i de små timer.
I ettermiddag: OSL-AMS-FRA-HND-BKK-SIN-HKG-FRA-OSL. Avreise i morgon tidleg. Betre med ein CT i handa enn to på taket.
CT fra 2016 benyttet på denne, ble endret for noen dager siden til: SVG-LHR, SAS 737 i PLUS LHR-BKK, TG A380 i First BKK-PNH, TG A330 i Biz PNH-BKK, TG A330 i Biz BKK-LHR, TG A380 i First LHR-SVG, SAS 737 i GO Noen av mine gamle Dividend miles booket via AA i dag: OSL-DOH, QR 787 i Biz DOH-BKK, QR A380 i First BKK-DOH, QR A380 i Firs DOH-OSL, QR 787 i Biz Da skulle en ligge godt an
Emirates F OSL-BKK med en liten svipptur innom jobb i Dubai. Kopi av påskeferien..... Edit: Å betale for disse billettene var et kupp! Nå sparte jeg 250' poeng og en CT til enda en tur
Som alltid ute i god tid. Blåste 220000 EB på Trt TRD-IAD med Lufthansa i biz neste uke. Ingen CT tilgjengelig så da går det noen ekstra poeng... Når Lufthansa skal ha 76k for to pax for samme billetten så er det ikke så ille. Gleder meg stort til første reise i annen etasje på 747-8i . Nok en ny flytype! Dette blir knall. 5 netter på The Mayflower hotel, noen med erfaring herfra?
Vi har NR-madness, og vi har MR-madness... OSL-ARN-ORD-CPH-OSL i Youth Go ble booket i går. Avgang OSL kl 13:15 en lørdag i september og ankomst OSL dagen etter klokken 15:15. Blir å legge inn en ekstra kveldsbønn til Plusgrades guder i håp om at oppgraderingene går gjennom onsdagen før. Kostet forøvrig bare 2617 kroner. Skatter og avgifter utgjorde 2437 av de kronene. Gir fort en god poeng/kr-ratio, særlig hvis Plusgrade går gjennom.
He he. @Fantasnabel bruker ofte sitt testikkeltriks, der han gnikker sine nøtter for å oppnå fordeler. Og gnir du på dine egne nøtter hardt nok, og lenge nok - ja da kommer du deg fra Cooperstown Airport til Singapore. Med oppgradering til F.
BGO-OSL DY Jeg skjemmes, men hva gjør ikke en dyvåt Bergenser for å se solen litt #klimaflyktning #søkkvåtbergenser
SVG-OSL-ARN-LAX-ORD-CPH-SVG SAS Plus første helgen i November. Benytter første uken i nytt opptjeningsår til en MR for å besøk studiekompiser fra CU Boulder tiden. 48 timer i Hollywood skal bli greit! Har lagt inn Plusgrade på 5k til og 4K tilbake. Har EBS.
PEI-BOG-CTG Avianca domestic C. Skal se om jeg for en gangs skyld klarer å holde meg våken på en Avianca-flyvning. Disse to er på dagtid, så marginalt med håp.
Booket neste års sommerferie i går(utreise 22. mai 2018, retur 20 dager senere): OSL-CPH SAS Plus CPH-SFO SAS Business LAX-VIE Austrian Business VIE-CPH Austrian "Business" CPH-OSL SAS Plus 110 000 poeng + 1 CT + endringsgebyr. Da SAS slapp sine billetter til SFO på den datoen jeg (nesten) ønsket hoppet jeg på, og satte en vilkårlig retur som jeg i går endret til Austrian Business. Gleder meg allerede!