Wow! For meg er det helt fascinerende at noen vet hvor de skal reise sommeren 2018. Jeg har normalt ingen bookinger mer enn 14 dager fram i tid.
Nesten lik min tur om 5 uker. Har OSL-VIE-LAX bort og LAX-VIE-FRA-OSL hjem. Alt med Austrian med unntak av de to siste som er med LH.
Ryanair London-Oslo. Med 'Business' og 'full pakke' for under tusenlappen på en søndag var valget lett. Så får jeg heller tåle å hente ut bagasjen før jeg fortsetter nordover.
Neste tur blir OSL - MOL - AMS neste uke, men jeg er altid tidlig ute, så turer for 2017 er alle i boks. Neste bestillingen bli vel MOL - AKL i biz rundt påske 2018 når jeg har poengene på plass. Jeg bør planlegge alle turene mine til neste år... god idé
Nå er jo dette fullt refunderbare billetter, så skulle det være behov for å endre planer så er ikke kostnaden mer enn 300 kr. Grunnen til at denne reisen bestilles såpass lenge i forveien er at jeg tidligere år har dårlig erfaring med å finne ledige bonusbilletter i Business til vestkysten av USA generelt, San Francisco spesielt. Så nå har jeg sittet på United.com og hauket i ukesvis etter disse billettene
OSL-MIA-CPH-OSL i september. Ganske trist at vi er nede i én ukentlig fra Oslo nå. Hvis det er viktig for SAS og ha samme rute fra flere byer burde vi fått alle de andre langrutene en dag i uka også.
Har booka ein god bunke OSL-STN-OSL med FR utover hausten. So då bør fotballhausten vere i boks. Til kr 189 per veg har det vel fint lite å seie om eg tek turen eller ikkje.
Oslo - Brussels - Manchester - Brussels - Oslo. Brussels Airlines for å se United kamp i august. Satser på å få TinTin flyet
For høsten: BGO-OSl / OSL-BGO (Norwegian) OSL-AMS-IKA / IKA.AMS-OSL (KLM) Tidlig sommer neste år: BGO-AMS-NRT / HND-KIX-AMS-BGO (KLM) alt i økonomi. liker planlegge tidlig for beste priser og tilgjengelighet.
Edit: Da er juni/juli 2018 også booket, for meg å minste tøtta SVG - OSL, SK 737 i Plus OSL - FRA, LH A320 i Biz FRA - YYZ, AC 789 i Biz YYZ - DFW, AC E175 i Biz DFW - YVR, AC CRJ700 i Biz YVR - FRA, AC 788 i Biz FRA - CPH, SK A320 i Plus CPH - SVG, SK CRJ900 i Plus Ligger da enda bedre an Foruten dette skal det turneres seriøst i august 2018. Da er flere muligheter åpne. Enten F med BA 789, CT F med staralliance eller et Biz tilbud med SIA eller Qatar.
Vinterferien 2018: Svg-bgo Bgo-arn Arn-hkg Hkg-sin Sin-dps Dps-kul Kul-hkg Hkg-arn Arn-osl Osl-svg SAS plus fra Sola til Hong Kong, Singapore Airlines economy til Bali. Retur Bali, via Kuala Lumpur til Hong Kong med Air Asia. Og videre til Stavanger med SAS go.
I forrige uke ble det 4: Sept: Osl - Ams - Cph - Osl (Go/Plus) Nov: Osl - Cph - Ewr - Fra - Osl (Biz/Biz) Award Nov: Osl - Lhv - Osl (Go) Jan: Osl - Cph - Osl (Go) Jun: Osl - Bru - Bod - Fra - Osl (Go) Juli: Osl - Lpa - Osl (Go) Så får vi se om vi rekker noe mer♀️
Ikke det mest eksotiske men fikk sikra 4x trd - cph - bll tur/retur for Juli 2018. Brukte SAS mc rabatten slik at en fikk pluss billetter. Rimelig start enda men vi får se hva det ender opp med når airbnb og leiebil kommer i havn etterhvert. Forøvrig 55 dager til første f-tur også
I går booket jeg OSL (Go) - ARN (Plus) for en reise nå i septem er. Travellink klarte ikke prise inn dette på én booking så måtte bestille to separate turer. Dere rapporterer innimellom om at SAS.no ikke finner diverse rutinger, denne gangen var det Travellink som hadde problemer med en helt standard reise..
Syvhundrekroners Sas-billett til Gdansk i begynnelsen av oktober, pluss en Businessbillett med Singapore Airlines til Singapore i påsken. Sistnevne kostet vel godt under 16K.
Da er første booking på plass for gutta på tur i høst. Hele ruten på 4,5 dager med en dag og natt i Jakarta. Osl-Fra / LH C Fra-Sin / LH X (Dere vet hva som kommer her) Sin-Cgk / SQ F Cgk-bkk / TG C Bkk-Icn / TG F Icn-Fra / OZ F Fra-Osl / LH C Lukter på Fra-Tyo-Sin nedover med LH og NH F... krysser fingre
OSL-LHR LCY-EDI EDI-LHR LHR-BGO Fire legs med BA i eco, som passar fint ihop med Okinawa-turen min. Sikrar med dette BAEC Silver. LHR-DOH (QSuites) DOH-HND (A350) HND-OKA (Japan Airlines Y) OKA-HND (Japan Airlines Y) HND-DOH (A350) DOH-LHR (QSuites) Tre døgn på Okinawa og nesten fire døgn i Storbritannia. Følgjande fotballkampar hamnar også på programmet: Thamesmead Town - Herne Bay (Isthmian Premier League) West Ham United - Brighton and Hove Albion (Premier League) Dunfermline Athletic - Livingston (Scottish Championship) - Lokalderby i nærleiken av Edinburgh. Ved å fly frå London City Airport via Edinburgh til London Heathrow slepp eg også undergrunnen gjennom byen.