Her utsettes vinterferien til 1. mars og turen går til Abu Dhabi for litt sol, varme og diverse aktiviteter med familien. Knallpriser på 5-stjerners hotell der nede kontra Dubai og QR tar oss nedover i Business.
Vinterferien går til Grønland. Med t-banen. 5 ganger. Monkey class. (Men mye bedre plass da resten av befolkningen er på hytten)
Påtvungen fri fra kommunen tror jeg. De stenger skoler så foreldre ikke skal overarbeidet seg i februar Den store fordelen med dette systemet er at det gir en forutsigbarhet i hvilke datoer man umiddelbart sjekker når det er lynsalg på billetter.. Forøvrig går min vinterferie i år til å teste og sammenlikne F hos 4 ulike selskap. Uten ungene på slep. Så jeg skal ikke klage så veldig...
Årets vinterferie går til Costa Rica med samboer og barn. Reiser fra Sola, via Heathrow og Houston med SAS og United. Skal være i Guanacaste-provinsen i 9 dager. Det blir også en dagstur til Granada i Nicaragua. Retur fra via Newark og Heathrow.
Ut i fra hva jeg ser på united.com i kveld så er det mulig jeg også kan få med meg 4 ulike selskap, selv om jeg føler at det blir en nedgradering å gå fra LH F til UA F på returen. Er kjempe happy om jeg får bytte Austrina C til LH F 747-8. Så får jeg gå noen rundet før jeg bestemmer meg for å bytte LH F i A340-600 mot UA F i 777-200. Akkurat nå føles det bedre å prøve to LH configs en å bytte til UA.
Blir dessverre ingen ferie dette året, siste året på skole så.. Men jobbing? det blir det Så driver og sparer opp til HAU-OSL-TOS-OSL-FRA-AMS-LAX-LHR-OSL-HAU Meget rar reiserute men ja
Lang vinterferie på meg. Reiste mot Sydney for 16 dager siden. Er snart på vei til New Zealand for en 2 ukers roadtrip. Så vinterferien blir 33 dager i år. Til både frustrasjon og glede fra ulike kolleger.
No-brainer dette altså.. Med fare for å gjenta meg selv, du kommer helt sikkert til å fly mer LH F i fremtiden, men kanskje ikke UA..