http://www.aftenposten.no/reise/De-20-sikreste-flyselskapene-i-verden-9249b.html Asiana crashet fordi pilotene ikke kunne fly flyet selv. De har jo myke pysjamaser så da er de bra. Det er faktisk flere selskaper jeg holder meg unna.
På denne rangeringen har Turkish 6/7 mulige. Hva en journalist skriver som trygt og ikke er litt underordnet. Det som er interessant med JACDEC sin indeks er jo at den har med 8 variabler og tar hensyn til alle ulykker siste 30 år, men med en reduksjon avhengig av hvor lenge det er siden sist. Poenget mitt er at det å spørre om folk tenker seg om før de bestiller er litt dumt, hvert fall uten et skikkelig grunnlag
Sitter nå og lurer på det samme, for jeg prøver å finne LH Biz FRA-MIA hvis mulig Eller må jeg nå lete fra MUC?
Ah takk, genial! Akkurat nå sier den at 180 dager ut er 2021-09-01, så da må jeg vente en stund lenger før jeg kan finne biz i november. Men samtidig, jeg fant ingen biz FRA-MIA 2. september, 1. september, 31. august, 30. august, 29. august... 26. august, 19. august.. 12. august Så 180 dager er tydligvis ikke en absolutt grense. Jeg finner masse økonomi da, det skal jo sies.