Moro med oppdateringer fra IC Cancun. Skal dit om et par uker. Hvilket inntrykk har du fått så langt?
Jeg har også booket til CUN. Skal være der en natt, 3.12. - noen andre som skal være samtidig tilfeldigvis? Vurderer å booke Westin siden det er nærme flyplassen og jeg har status hos Marriott. Men IC ser potensielt også ut som en interessant kandidat... Tror jeg er fortsatt IHG Platinum også...
Her er noen bilder fra IC Cancún. Må dele opp i flere poster ellers henger IF. Strandområdet er nydelig. Bare pudder og mer enn nok solstoler å velge mellom. Klart og fint hav, tipper det er 25-26 grader i havet.
Lite solsengmafia her. Hovedbassenget: Utsikt fra heisen i 5.etasje Halloweenpynt i resepsjonaområdet
Club loungen er rett ved siden av resepsjonen. De serverer frokost 7-11 og evening cocktails 18-20 resepsjonsområdet: Baren i resepsjonsområdet
Selve rommet som er et Club room er ikke veldig imponerende. Det er rett og slett et vanlig hotellrom, med gode senger (som det vanligvis er på IC) og godt renhold. Noe merkelig baderomsløsning, jeg foretrekker helt klart en vanlig dør til badet. Vi har to senger igjen. Var ingen ledige king bed room igjen da vi sjekket inn. En del trafikkstøy siden vi har vindu mot lagunen. Jeg sover godt uansett, så jeg bryr meg ikke så mye. Alt i alt et klassisk bra IC-hotell. Superhyggelig personale og kvalitet i det meste de gjør. Rent og pent og ikke så mange tegn på at det er et gammelt hotell. Veldig lugn stemning her, det er nok en del folk her, men likevel ingen køer eller støy. Kunne godt bodd her igjen. Området utenfor er også ganske rolig. Ikke fullt av folk i gatene, men det er bare en kort kjøretur til mer liv på kveldene.
Har fått de første poengene for turen nå. Merkelig nok er det kun for siste flighten vi hadde, Delta fra Atlanta til Cancún. 882 nivåpoeng tikket inn fra den turen. Håper virkelig ikke det blir noe krøll med de andre flightene. Vi sjekket flere ganger at riktig konto var koblet til og det var poenggivende klasser. Vi tar vare på alt av boardingkort bare i tilfelle.
Når det gjelder ekte mexicansk: Nei, det blir man ikke lei Når det gjelder Old El Paso fra Kiwi: Jeg er lei bare med tanken (men hva gjør man ikke for poengene)
Regner med du mener Meny her og ikke Kiwi. Det er vel ingen på dette forumet som ikke handler alt av taco på meny? Bortsett fra nordlendingene da, men de bryr vi oss ikke om…
Ja, jo, men det er jo litt egoistisk tenkt. Det er et felles ansvar å passe på at Johan har til salt i grøten! https://no.m.wikipedia.org/wiki/Johan_Johannson
Da har vi kommes oss til flyplassen i Cancún hvor vi snart skal fly flyselskap #4 AeroMexico. Det var umulig å få lagt til Eurobonusnumrene våre på websidene til AM, så vi måtte ta manuell innsjekk. Det gikk heller ikke så bra. De fikk lagt til både SK, bokstavene og riktig nummer, men ingen status kom opp så måtte til slutt få supervisor til å godkjenne gratis innsjekket bagasje.
Poengene for Virgin London-Atlanta har kommet inn nå, det ble 4.288 nivåpoeng. Da er det kun SAS fra dagen før som mangler.