Hei, noen som vet om man opptjener flere poeng hos viatrumf når man betaler med sas mastercard premium, eller om man velger direkte hos sas.no? Jeg vet at man får 25 poeng per 100kr hos sas, men hvis man bestiller samme reise hos viatrumf enkeltvis blir det da 55kr i trumfbonus + 20 poeng per 100kr man betaler med kortet om jeg tenker riktig, er det noen som kan bekrefte det?
Det virker som du har misforstått hvordan viatrumf fungerer. Viatrumf sender deg uansett videre til sas.no, avis.no eller hvor enn du skal handle. De har ikke en egen nettbutikk. Det vil altså si at du får 55trumfkr gratis kun ved å bruke et par klikk ekstra istedenfor å gå rett inn på sas.no. Høres det for godt ut til å være sant? Heldigvis for oss så er det faktisk sant!
Okei skjønner nå, takk .). Men det som jeg også lurer på, hvis man deler reisen opp i flere deler, vil man uansett bare tjene 1 gang de 55 kr eller hver gang man bestiller en enkel reise?
Du får for hver enkelt booking. Jeg bestiller alltid hver for seg innenriks nå, og får dobbelt opp med trumf. Nesten for godt til å være sant
Grunnen til at jeg ikke gjør det like ofte utenriks er fordi det ofte er dyrere med to enkeltreiser. Da må man regne på det. Innenriks er det samme pris uansett.