Hvor skal du? Første tirsdagen i mai.

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av ccurrahee, 03. mai 2022.

1. tobeornot999

tobeornot999 Flying high

Likes mottatt:
    9,134
    Bonuspoeng:
    183
    Fikk samme selv nylig. Totalt parodisk.

SAS kunne ikke skaffe meg fly videre fra ARN til OSL etter longhaul fra Asia med *A (på bonusbillett bestilt gjennom SK) liksom?

ARN-OSL må jo være SAS melkerute #2 etter CPH-OSL som kanskje er enda mer busy.

Riktige agenten (fikk aldri navnet hennes, svensk dame) fikset det fint, åpnet bonusseter på et fly som ikke var åpent for flere bonus bookinger, og klarte sannelig å få meg trygt hjem til Oslo, gitt ;)

Skulle jo bare mangle, ærlig talt. Vet ikke om EBD gjorde en forskjell, men kanskje.

Eddie47 liker dette
  2. Spielhaug

Spielhaug Veteran

Likes mottatt:
    9,220
    Bonuspoeng:
    183
    Våknet til sol, 14 grader, fuglekvitter og grønn bjørk (bjerk) her på Vestlandet. Så hva skal en finne på når en har turnusfri? Skitur!!! Så sant som tenkt. En drøy time senere står jeg i snø, vindstille og brennende sol. Jeg hadde smurt fjeset med solkrem før avreise, men når jeg måtte kaste jakka og gå i t-skjorte, så fikk min skummetmelkfargede underarmer et raskt fargeskifte…. 007931BA-E2DA-4B48-8C91-A8D5540DAE8F.jpeg 1000 høydemeter senere, og 15km tilbakelagt kan en konstatere at skiturer i mai må være noe av det fineste man kan finne på. 0EC37CD9-898A-44D8-A6D1-4882075B417A.jpeg
    Nå skal jeg bade i aloe vera og alle remedier kona kan spa opp, this is gonna hurt anyways. Heldigvis kan man også spe på med hjemmebrygget bedøvelse. Skål!

Eddie47, Calling, Berlioz and 3 others like this.
  3. Jeanette

Jeanette Veteran

Likes mottatt:
    5,339
    Bonuspoeng:
    183
    God tirsdag! Mellom spising og bleieskift fikk vi jammen ordnet pass til avkommet. 2 uker gammel :D Dukket plutselig opp en ledig passtime, og kunne jo ikke la den gå fra meg, da det åpner for muligheter for tur i løpet av sommeren. Var et sant h..... å få tatt bilde av den lille krabaten, men hva gjør man ikke for å kunne reise! :eek:

Del denne siden