Hvordan bli gull?

Tråd i 'Bonushjelp' startet av danielh, 10. febr 2016.

  1. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,145
    Likes mottatt:
    869,598
    Bonuspoeng:
    293
    Det ser ut til at det er utrolig inflasjon i antall EBP, EBD og EBG ... i tillegg reiser alle i PLUSS .... dette baserer jeg på det faktum at 2/3 alle passasjerene som skal med flyet, uansett tid på døgnet, reiser seg og trenger seg frem når Priorty Boarding starter ....

    Tenk hvilket kaos det blir i loungene når de samme oppdager at statusene også gir adgang til pølsefestene i innenriksloungen på Gardermoen hver torsdag ....
     
  2. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,660
    Likes mottatt:
    32,508
    Bonuspoeng:
    293
    Kanskje ikke alle liker pølser? :)
     
  3. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    Tror ikke det kan bli så mye fullere og mer kaotisk i den innenriksloungen enn det allerede er om du spør meg...
     
  4. bor_i_en_koffert

    bor_i_en_koffert Senior Medlem

    Innlegg:
    975
    Likes mottatt:
    1,396
    Bonuspoeng:
    93
    Var innom gullstuen på OSL med kona i går, og hun fant et spennende magasin som hun ikke ble ferdig med før vi skulle gå.

    Jeg forklarte at hun kunne ta det med seg, men det syntes hun var å stjele.

    Jeg har ikke vært i den situasjonen at jeg har hatt behov for å røve et magasin, men ble da litt usikker på reglene.

    Hva sier reglene?

    /koffert.
     
  5. Henrik

    Henrik Hellas-sympatisør

    Innlegg:
    2,125
    Likes mottatt:
    7,718
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg synes det er helt innenfor hvis det er magasiner og aviser de har mange av. Er det sånn at det bare er én av hver type tar jeg ikke med, men ligger det en stor stabel med 20 utgaver av Time har jeg ikke dårlig samvittighet i det hele tatt.
     
    geddi and bor_i_en_koffert like this.
  6. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    Helt enig med @Henrik
    Ikke ofte det skjer akkurat, men viss det finnes flere eksemplarer av magasinet og det er noe jeg eller madamen kunne tenke meg å lese så tar vi det med oss.
     
  7. kiev

    kiev Ex Spært

    Innlegg:
    1,203
    Likes mottatt:
    4,233
    Bonuspoeng:
    113
    Neppe Pandion som forårsaker dette. Vi blir nemlig aldri ropt opp. Bare "Diamond og star alliance gold", og så etter en stund general boarding. Og general har man da aldri vært.
    Så da sitter man bare der og venter til "Remaining passengers to xxx" før man tør stige ombord :oops:
    Sånn går nu dagan.
     
  8. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    Du har vel en star gold logo på kortet? :)
    Om du spør pent så går det nok greit. Bare poengtere at du trenger å komme inn litt tidlig så du kan legge din tomme lommebok og din steindyre Cc billett i hattehylla før du smyger deg ned i 2B og er snill og grei for resten av turen :)
     
    Norfindir and kiev like this.
  9. danielh

    danielh Nytt Medlem

    Innlegg:
    47
    Likes mottatt:
    6
    Bonuspoeng:
    8
    Takk for mange innspill her!
     
    PederKirkerud liker dette

Del denne siden