First til BOG får du kun fra FRA/MUC med LH - ikke LHR. Og da får du sannsynligvis også connection til FRA/MUC (mulig det er litt vanskeligere fra SVG enn OSL forresten). BOG-SJO kan bli utfordringen din, men det er mange avganger i riktig retning, så du kan fort se at det er fullt mulig å få til. Men du skal nok ha litt hell med deg da.
Ok, så fikk endret utreise til SVG-OSL (SAS) OSL- Frankfurt (LH) Frankfurt-BOG (LH) BOG-SJO (Avianca) Blir litt lengre utreise, og det var dessverre i C, men da øker vel sjansen for å få til First med LH på utreisen?
Det ingen garanti om at avbestilte award-seter dukker opp som ledige etter at noen avbestiller. Det er bingo og følgelig risky Har man nok poeng er beste løsning å få på plass en ny booking før en kansellerer noe. Men om en ville brukt deler av opprinnelig bestilling så sliter en når det ikke er flere ledige...
Ok, da var det bra at jeg fikk endret utreisen nå da, slik at jeg hvis First-billetter blir ledig på Frankfurt-BOG bare kan endre C-billettene på den leg-en til F?
Vi tenkte det samme, jeg satt på telefonen med Tallin og fikk endret mens du skrev innlegg tydeligvis
Ett kontrollspørsmål @alfa : fikk du FRA-BOG i C med LH i februar 2020? Jeg jakter på dsmme rute litt senere (mar/apr) men har ikke funnet noen seter på nett så jeg er interessert i om du fant noe på nett eller om det ev. kun var Tallin som i så fall fant de?