Eg kom visst litt for seint til å rekke deg. Vi prøvar igjen ein annan gong. Lite folk her i loungen no. Rikelig med plass å breie seg på. God tur videre!
Landet før tid i London, så håpet stiger hva gjelder kamp 15:00. Ellers en fin flight. SAS plus er et fint konsept synes jeg. Kjipt med vanlige seter bare Pluss: musserende er veldig god, ordentlig glass og varme håndklær før mat. Minus: laksen smakte grevling og vel så det. Sliter med å sove i setene. Bildet er av to brødre
Sett og hørt: Kompisene ved siden av meg brukte hverandre som pute. Søtt Amerikaner bak kjefter på hostende danske. Could you please cover your face while coughing? I don't want to get sick.
Straks på paddington. Heathrow express går bare hvert 30 min. Har plutselig veldig dårlig tid mtp fotball. Turens eneste f-øyeblikk er over. (Sitter gratis i første klasse med star gull)
Du får vinke til kamera når du kjem deg på stadion. Du har ikkje gått glipp av mykje dei første fem minutta.
Kom 10 min for sent bare. God stemning, setet var hos den harde kjerne. Mye typer med cockney-engelsk og lite tenner. Fin opplevelse, 'en det er i morgen det skjer
Kommet meg på patty and bun, burgersjappe rett ved hotellet. Visstnok veldig bra. Vi får se Begynner å bli trøtt. Må hvile litt den gamle ingeniør. Legger ved bilde fra kamp. Takk til @afirm for billetter. Slapp bare så vidt inn da iPhone ikke liker under 40% batteri og kaldt. Husket jeg afirm sitt navn? Nei, jeg gjorde ikke det .
Sidespor. Dette er rett og slett et trivelig å skrive og bidra. Folk hjelper hverandre med det meste. Hva andre sier om Tommy og gjengen hans får stå for deres regning, men det henger ikke sammen med min opplevelse.
Lounge med kanapeer. Lever som en greve jeg nå Hjemmelaget bloody mary ble sånn passe. Ikke pepper, selleri eller salt.. Så egentlig vodka med tomatjuice
Herlig med live Har bodd på hotellet flere ganger tidligere og det har blitt mitt stam-hotell i London. En flott lounge og en perfekt beliggenhet. Favoritten er bildet av Queen Elizabeth over resepsjonen. Det er så kult at jeg nesten kunne ha tenkt meg å hatt det hjemme. Takk for at du deler
Stemmer det. Helt OK kamp. Stoke kom for å hente et poeng og prøvde ikke så med unntak av de minuttene de lå under. Møkkalag