Liverpool ser fryktelig gode ut.. Uavgjort hjemme mot tottenham er til å leve med, men ja, kjipt å ikke få oppleve seier. Ellers ligger ingeniøren i sengen og koser seg med potetgull og brus. Sliten nå
Ikke så rart, Arsenal er sykt populære i hele Afrika Hjemreise i dag. Kjennes greit. Kroppen har egentlig hanglet hele turen. Klar for jobb igjen faktisk. Er slitsomt å underholde hele insideflyer
Pannekaker og pils, frokost for mestere Air Canada loungen er riktig så hyggelig. 4 slag på fat og pannekaker med sirup. Da er jeg solgt
Senator-loungen er bra den og. God thai-mat og tappetårn. 3 loungen på Lhr i løpet av en time må være bra. Fått øl, pannekaker og kylling. En god start
Pri-boarding funket som en drøm. Fikk fra lounge når det blinket boarding, rett forbi allmuen (som måtte stå i kø langs sånne bånd) og inn på flyet
Forsinket ut fra Heathrow. Er eller annet system som kødder. Har 45 min fra landing til avgang på sola.. blir tight igjen det her
Aiaiai. Dette holdt hardt. Forsinket med 40 ut fra London, kaptein gir gass, men blir booket om automatisk. Lander på innenriks, men må busses rundt til utenriks. Løper gjennom sola, gjennom fast track og får booket meg tilbake til original flight . Happy times
Det er ingen på gate på Osl... Så her står vi da. Da passer jeg på å takke for følget. Kanskje blir det brev neste gang og. London har levert som alltid. Spørsmål fra salen?