Intimt setevalg

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av yukho, 31. aug 2015.

  1. Darkcho

    Darkcho Veteran

    Innlegg:
    2,390
    Likes mottatt:
    3,327
    Bonuspoeng:
    113
    Om du skal ha sete på rad 1 vil jeg anbefale midtsetene kontra de på sidene. De på sidene svinger litt inn slik at du har hakket mindre plass. Men then again har du vindu på sidene, blir fort en personlig preferanse.
     
    Kennedy liker dette
  2. Islending

    Islending Senior Medlem

    Innlegg:
    564
    Likes mottatt:
    498
    Bonuspoeng:
    63
    Min favoritt i de gamle 340ene er rad 6. Veldig private i forhold til resten av kabinen, da de ligger ved siden av skapene. Men ser at disse setene er opptatt.

    Første rad har også mindre skjermer, da disse kommer opp av armlenet ditt.

    Ville gått for 5G, midtgang. A-setene er på "solsiden" på denne flighten. Hvis du vil ha vindu, kanskje personen som sitter i 5H er villig til å bytte?
     
    Kennedy liker dette
  3. Kennedy

    Kennedy Nytt Medlem

    Innlegg:
    30
    Likes mottatt:
    3
    Bonuspoeng:
    8
    Takk for svar.

    Det ble 3A på begge. Fin utsikt til kysten på begge turer :)
     
  4. blystan

    blystan Senior Medlem

    Innlegg:
    555
    Likes mottatt:
    243
    Bonuspoeng:
    63
    Hadde det samme på CPH-OSL fredag morgen. Folk hadde fylt opp totalt på nødutgang ved siden av meg.
    Spurte pent i gate om jeg kunne få et litt anna sete siden det hadde klint seg folk oppå meg. Gjerne litt lenger frem. Fikk ikke pluss, men tilbydde meg 3 seter for meg selv på rad 28. Takket ja og satte meg der og koste meg med bedre plass enn dem på nødutgang :)
     
  5. Good2go

    Good2go Medlem

    Innlegg:
    79
    Likes mottatt:
    178
    Bonuspoeng:
    33
    Kan du ikke vær så snill å spørre vedkommende;D Venter spent!
     
  6. blystan

    blystan Senior Medlem

    Innlegg:
    555
    Likes mottatt:
    243
    Bonuspoeng:
    63
    Neste gang skal jeg stoppe på tur inn og bøye meg inn:
    Unnskyld. Hvorfor ønsker du egentlig å sitte å kose skulder mot skulder med en fremmed på turen? Selv så foretrekker jeg å ha litt space. Så siden beinplass er så viktig for deg så tok jeg heller og satte meg på en 3 seter lenger bak for meg selv. Bare ta vindus sete mitt du. Hadde satt stor pris på om du kom bak på 28 og vekte meg når vi lander. Jeg har han som ligger rett ut over dem 3 setene og sover :)
     
    RemiWM and yukho like this.
  7. GinTonic

    GinTonic Senior Medlem

    Innlegg:
    833
    Likes mottatt:
    699
    Bonuspoeng:
    93
    Denne saddisten her, på rad 22, betalte like gjerne $179 ekstra for å sikre seg midtsete under de 10 timene fra Newark til Sau Paulo. Det vedkommende ikke visste var at Eco+ åpnes opp gratis for Uniteds sølvmedlemmer 24 timer før avgang... Snakk om feilslått strategi :D:rolleyes:
     

    Attached Files:

    • UA.jpg
      UA.jpg
      File size:
      68.4 KB
      Visninger:
      109
    Larata and Herlov like this.
  8. Henrik

    Henrik Hellas-sympatisør

    Innlegg:
    2,116
    Likes mottatt:
    7,637
    Bonuspoeng:
    183
    Håper for hans del at han var Gold/Plat/1K og ikke betalte, men det er jo en iskald måte å prøve å sikre seg sin egen treseter.
     
    GinTonic and Herlov like this.
  9. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,335
    Likes mottatt:
    19,544
    Bonuspoeng:
    293
    Det kan kanskje være at sadisten ikke har tenkt til å fly og velger da et midtsete for gøy. Det har jeg gjort før når jeg vet jeg ikke rekker flyet.
     
    Henrik, yukho and Scandipendler like this.
  10. Norfindir

    Norfindir Senior Medlem

    Innlegg:
    585
    Likes mottatt:
    347
    Bonuspoeng:
    63
    Og så sikrer to heldige et ledig midtsete ja.. oppfordrer alle i samme situasjon til å gjøre det samme :)
     

Del denne siden