iPhone på tilbud?

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Gullars, 27. april 2019.

1. Gullars

Gullars Veteran

Likes mottatt:
    4,988
    Bonuspoeng:
    113
    Noen som vet om iPhone XR eller XS noen gang er på tilbud? Er de for eksempel unntatt rabatt når Power kjører DNB-kampanje?

Samboeren skal ha seg ny telefon, og et veldig fristende alternativ er naturligvis å slå til når apple.no kjører 4% viatrumf :)

2. Thomas123

Thomas123 Senior Medlem

Likes mottatt:
    527
    Bonuspoeng:
    93
    Gullars liker dette
  3. Neonex

Neonex Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,564
    Bonuspoeng:
    113
    (cr) apple er alltid unntatt under dnb mc-kampanje. Best bet for å spare penger i nærmeste fremtid er nok nå på green weekend.

4. Insomnia4u

Insomnia4u Veteran

Likes mottatt:
    2,699
    Bonuspoeng:
    113
    Bestilte en iPhone Xr og ViaTrumf viser kr 0,00 Apple. Noen som har erfaring med om det vil endre seg til korrekt beløp innen 7 dager? Har gått ca 1,5 døgn nå.

5. oyvindm

oyvindm Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    231
    Bonuspoeng:
    43
    Mine to siste kjøp hos Apple viser 0. Det ene har jeg fått Trumf for (dog på grunn av en klage), og det andre er fortsatt under behandling. Synd det har begynt å ta så lang tid med Apple. Tidligere var poengene på konto i løpet av ca. én uke.

6. Gribb

Gribb Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    1,173
    Bonuspoeng:
    93

Samme her, blir bedt om å vente til at det blir bekreftet, for det kan være korrigert til rette sum ved bekreftelse. Det tar maksimum 60 dager etter kjøp, hvor det skal gå fra under behandling til bekreftet. Da jeg kan lage en ny henvendelse når det er over 60 dager etter kjøp, dersom det er fortsatt under behandling.

Dersom det er blitt bekreftet, og viser fortsatt 0,00 kr. Da bør man til slutt kontakte kunderservice.

7. Insomnia4u

Insomnia4u Veteran

Likes mottatt:
    2,699
    Bonuspoeng:
    113
    Ulempen med Trumf når systemene svikter–som det har gjort for meg flere ganger– er at det sjelden løser seg. Man skulle jo forvente at Expedia og Apple er ryddige, men tydeligvis ikke.

Ganske irriterende i lengden.

Gribb liker dette
  8. Gribb

Gribb Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    1,173
    Bonuspoeng:
    93
    Tydeligvis ja, skulle det ikke være samme funksjon som trumf. At aktuelle kontonummer som betaler til utvalgte nettbutikker, blir trumf-registrert som på matbutikkene. Det har vært mye bedre.

Insomnia4u liker dette

Del denne siden