SFO
Siste natten før hjemreise bodde jeg på Grand Hyatt på SFO. Et ekstremt lekkert og bra hotell. Og med runway view.
View attachment 90819
View attachment 90817
View attachment 90818
For første gang i mitt liv søkte jeg opp ATC live og hørte på Tower og Ground på SFO. Med flightradar på padden og kikkert ut vinduet kan planespotting være en ganske bra syssel noen timer. Veldig forskjellig stil på flygelederne og pilotene. Mer formelt men høflig med utlendingene, og mer direkte men også mer fargerikt språk med de amerikanske pilotene.
Fanget maskinen som skal ta meg tilbake til CPH. Den lander på ettermiddagen dagen før og sover her.
View attachment 90820
Den lå med en høy vinkel unormalt lenge før rullebanen, så jeg lurte en stund på om den skulle ta en Asiana, men den kom seg bort til banen.
Vel innsjekket som skjedde med null kø skrev sjekk inn agenten United Club på billetten og forklarte hvor det var. Jeg var også inntil i går mentalt forberedt på å vannsmekte nede i kjelleren der. Takket være posten i går fra
@ccurrahee fanget jeg opp at Polaris hadde åpnet i begynnelsen av januar (den åpnet 2. jan ifølge betjeningen her). Check in agenten benektet imidlertid det. Om det skyldes at SAS er gniene eller ikke klarer å fortelle personalet sitt at Polaris er åpen to uker etter at den faktisk åpnet, så blir man ikke veldig imponert. Uansett, det ble a la carte frokost i restaurant delen som ligger på innsiden av buffen.
View attachment 90821
Polaris er veldig bra.
View attachment 90824
View attachment 90825
Da er 10 nye stater fanget.
View attachment 90822
Takk for følget for denne gangen.
Vis alt...