Qantas F LAX
Landet på LAX med BA og skulle videre innenriks med AS. Hadde fylt ut MPC på forhånd og gjorde siste del med wifi fra flyet. Lange køer, men ble sendt i diplomatkøen. Der var det en som åpenbart skulle bruke mye tid, så US MPC ble vinket over til en annen kø. Etter to minutter gjorde jeg amerikaner av meg ved å skritte over et plastgjerde. 5 meter unna to grensevakter. Imidlertid ingen spørsmål. Tok bilde (for å matche mot det man tar i appen) og et par spørsmål hvor spørsmålene tilkjennega at de ble stilt ut fra at jeg ikke var amerikaner og så var jeg gjennom. Ekstremt hyggelig og konstruktiv grensevakt. Fikk bagasjen raskt og gikk for å levere bagasjen. Transfer security uten noe kø. Som bringer en opp i gangen mellom T4 og TBIT. Da var veien litt for fristende kort til Qantas F. Som Emerald har man adgang ved transfer som innkommende fra Europa. Litt mat før marsj til T6, som forøvrig tar 12 min i godt norsk tempo.
Har 2t10min på retur med transfer AS-IB, så tar en tur innom da, ellers så var det slutten på OW F-lounge besøk med dette reisebrevet.
Last edited: 28. mars 2024