Nå er jeg akkurat ankommet Kansai Airport utenfor Osaka. Innsjekk hos Thai starter ikke før 3 timer før avgang (som jo for så vidt er nok) så da er det bare å sitte og vente ..
Ankommet VIE og OS din Senator Lounge. Har visst tilgang til denne og Business Lounge med samme inngang (F-gates). OK utvalg av mat og drikke. Det var ganske fullt da jeg kom for 30 min siden men litt mindre folk nå På vei fra Bangkok med BR (sete 2A) droppet jeg maten og la meg rett til å sove. Klokken var blitt 02:20 ved avgang (og 04:20 i Japan) så jeg var trøtt. Ba om å bli vekket til frokost og 2:30 før landing ble det servert. De hadde ikke flere vestlig frokoster igjen så det ble kinesisk. Helt OK det. Men godt jeg har fått meg litt eggerøre++ her i loungen.
Landet i går like over kl. 14 og Vy tok meg hjem til Larvik. Neste F1-tur blir til Bahrain i feb./mars 2024. Takk for følget!
Hater å bli vekt om jeg sover. Ber alltid om at de kan vekke meg 1t før landing for frokost i tilfelle jeg sover Shorts er tingen!