Joker Glad trumfkampanje på 50% attende på fredag og laurdag 2018

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av ValdresBjarne, 23. sept 2018.

  1. sirwinston

    sirwinston Aktivt Medlem

    Innlegg:
    361
    Likes mottatt:
    394
    Bonuspoeng:
    63
    Har de badebleier også?
     
  2. veeegard

    veeegard Veteran

    Innlegg:
    1,725
    Likes mottatt:
    9,287
    Bonuspoeng:
    183
    Hva med voksenbleier?

    Spør for en kompis.
     
    Last edited: 19. okt 2018
    1884derby, Ecco, dahlmath and 11 others like this.
  3. SVG_flyer

    SVG_flyer Veteran

    Innlegg:
    2,075
    Likes mottatt:
    3,272
    Bonuspoeng:
    113
    Vet ikke hvor mange her inne har tenkt tanken men neste uke blir vel den "største" innkjøps festen ever tenker jeg, trippel trumf hos KIWI den 25, oktober på torsdag åsså har vi fredag og lørdag til å hamstre grønnsaker hos Joker ;)... Gleder meg til denne :)
     
    Avixlo and kristiaan like this.
  4. kimananda

    kimananda Medlem

    Innlegg:
    81
    Likes mottatt:
    30
    Bonuspoeng:
    18
    Faen, får ikke vært med på bleiefesten. Rekker dog å få et barn til neste års mulige jokerfest
     
  5. sirwinston

    sirwinston Aktivt Medlem

    Innlegg:
    361
    Likes mottatt:
    394
    Bonuspoeng:
    63
    Julegaver til alle vennepar med småbarn? Seriøst ment. Gir min søster ei flaske vin og 10 pakker bleier.
     
    DanH, Are and Sunnfjordingen like this.
  6. TrondF

    TrondF Medlem

    Innlegg:
    69
    Likes mottatt:
    60
    Bonuspoeng:
    18
    Hvor ofte har joker egentlig 50% kampanjer? Er det en gang i året eller oftere? Tenker jo å bruke trumfen på NCC platinum, men neste kampanje må gå til Eurobonus.
     
  7. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    Den kampanjen som pågår nå er første gang etter hva jeg kan huske, men her må bare noen korrigere meg om det ikke stemmer.
     
  8. Chrisljo

    Chrisljo Veteran

    Innlegg:
    2,123
    Likes mottatt:
    1,853
    Bonuspoeng:
    113
    Første gang var i fjor, omtrent på samme tid. Taco produkter og brus var høydepunktene den gangen.
     
    mhsalv and Travellingalf like this.
  9. Sonictravel

    Sonictravel Veteran

    Innlegg:
    2,624
    Likes mottatt:
    24,745
    Bonuspoeng:
    183
    Som veteran og offer for bleiekrigen i 2010 er følgende de viktigste tingene

    - tenk forskjellige størrelser, de minste bleiestlørrelsene vokses fort ut av, mens de i medium variant er fit i mange måneder/halvår
    - bleier har tilnærmet ubegrenset holdbarhet så lenge de lagres tørt så tenk flere år frem...

    Hadde på det meste 4500 bleier i kjelleren (tvillinger) i en periode, men viste seg når støvet la seg at jeg angret jeg ikke hadde kjøpt mer :D
     
  10. Xaantiam

    Xaantiam EB n00b

    Innlegg:
    462
    Likes mottatt:
    371
    Bonuspoeng:
    63
    Du vet du har et alvorlig tilfelle med Eurobonus-feber når du seriøst vurderer å kjøpe nytt fryseskap for å kunne fylle opp med grønnsaker neste helg....
     
    jgroneng, Are, henrikvd and 1 other person like this.
  11. Neonex

    Neonex Senior Medlem

    Innlegg:
    1,308
    Likes mottatt:
    1,474
    Bonuspoeng:
    113
    Trenger litt regnehjelp av alle småbarnsmødre og -fedre her inne - og gjerne hurtige svar før Joker-butikkene stenger ^^

    Kjøper bleier for en kompis sin datter. Madammen hans som er bleiesjef og slikt i heimen, så han har ikke koll på forbruket av bleier, og var veldig nøye på at ikke det måtte kjøpes inn for mye.

    Ungen har nettopp begynt på str 3 (regner med da hun er bikket 5 kg). Hvor lenge er det vanlig at ungene beholder den str? Jeg regner det mest konservative forbruket som er 5 bleier for dagen. Har foreløpig 10 pk, altså 300 bleier, som da skulle holde til ca 2 mnd. Burde jeg kjøpe flere i str 3? Hvor lenge kan man forvente minst at ungen skal bruke str 3 - altså opp til 9 kg? Er jo bare 50% trumf på bleier en gang på lenge lenge...

    Har også kjøpt 10 stk i str 4 og 10 stk i str 5. Er det noe vits i å kjøpe mer her? Bleiebruken går vel noe ned, men pakkene blir jo også mindre for de større bleiene, hhv 26 og 24 mener jeg det stod på pakkene.
     
  12. Sunnfjordingen

    Sunnfjordingen Sunnfjording

    Innlegg:
    4,241
    Likes mottatt:
    22,477
    Bonuspoeng:
    183
    Har ingen erfaring med jenter, men sonen min gjekk bra raskt til 5. Han er imidlertid veldig stor for alderen.
     
    Neonex liker dette
  13. Fredrik81

    Fredrik81 EBG BA Sølv og HHGull

    Innlegg:
    2,838
    Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    Ville bli veldig overrasket om en unge går fra 5 til 9kg på under 4 måneder. Problemet med de storestørrelsene er at noen barn slutter tidlig med bleier så ville ikke kjøpt mer i de store størrelsene.
     
    Neonex liker dette
  14. Neonex

    Neonex Senior Medlem

    Innlegg:
    1,308
    Likes mottatt:
    1,474
    Bonuspoeng:
    113
    Så jeg er ganske safe med 10 stk ekstra i str 3?
     
  15. Fredrik81

    Fredrik81 EBG BA Sølv og HHGull

    Innlegg:
    2,838
    Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    Vil også legge til at det finnes sikkert flere barn i din omgangskrets, så om du f.eks gir del Jokerprisen-50% og gratis hjemkjøring så ville jeg tro du ikke brenner deg inne med bleien. Eller så kan du kjøpe deg smoothie slik min bror har.
    https://nhi.no/imagevault/publishedmedia/9ix8mobhb5oj469ehus2/4288-2-vekst-jente-0-1.pdf
    Denne viser 5kg ved ca 2måneder og 9kg tidligst ved 5måneder (Nomralen 10,5kg).
     
    Last edited: 20. okt 2018
    Neonex liker dette
  16. TrondF

    TrondF Medlem

    Innlegg:
    69
    Likes mottatt:
    60
    Bonuspoeng:
    18
    1 pakke i uka er fint estimat på de fleste størrelser. Ungen min er fortsatt på str 3 har vært der i snart 3mnd og regner med å være der opptil 2 mnd til.
    Man befinner seg i str 4 i hvertfall et halvt år, i de andre størrelsen vet jeg ikke hvor lenge man er men man blir der lengre og lengre for hver størrelse. Den elste dattera mi slutta med bleier i løpet av strl 5(slutta tidlig) men kanskje en ide å være litt varsom med strl 6/7 :) Kan sies at noen unger blir ganske store og da går man jo NB følgelig fortere opp i størrelser..

    Kjøpte ca 20 pakker i 4 og 10-15 i strl 5 selv
     
    Neonex and Fredrik81 like this.
  17. Chrisljo

    Chrisljo Veteran

    Innlegg:
    2,123
    Likes mottatt:
    1,853
    Bonuspoeng:
    113
    I en eller annen form for tåke, ble 60% av helgens innkjøp gjort på en Kiwi, som topper første helgen hvor handelen ble gjort på en søndag. Skal f**n ikke være lett dette her;) Enda godt det aldri har vært bedre tider i poengopptjeningshistorien.
     
  18. Sonictravel

    Sonictravel Veteran

    Innlegg:
    2,624
    Likes mottatt:
    24,745
    Bonuspoeng:
    183
    Vil tippe at du sikkert minst kan doble antall i str 4 og 5 uten problem, ti pakker holder vel knapt to måneder og spes på size 5 var mine lenge (men de var gutter)
     
    Neonex liker dette
  19. netrom84

    netrom84 Medlem

    Innlegg:
    119
    Likes mottatt:
    73
    Bonuspoeng:
    28
    Er det ikke blitt tøybleier som har kommet på mote igjen nå?
     
    henrikvd liker dette
  20. sirwinston

    sirwinston Aktivt Medlem

    Innlegg:
    361
    Likes mottatt:
    394
    Bonuspoeng:
    63
    5'ern er klassiker som kan holde fra alt mellom 18 mnd og opp til den uunngåelige rensligheten. Tømte min lokale butikk. Morsomt å sjekke sas-appen etterpå....
    Dessverre ikke poeng på badebleier. Men smoothiene til 11,90 ble også kjøpt inn i store mengder.
     

Del denne siden