God morgen fra Scandic Parken. Våknet alt for tidlig i dag så da ble det en tur til frokostsalen. Ellers er det Jugendfestival denne helgen i Ålebyen og været er selvsagt regn. Her får du alt fra Gavin Degraw til Vassendgutane. Bør kanskje ringe SAS i dag også da jeg gjorde en endring på en billett for over en uke siden som ennå ikke er billettert. Nå er det veldig snart helg!
God morgen fra taxi R3 på vei fra BGO til jobb i hula for litt helge jobbing og med det overstått, så er det bare 4 helger og et par strødde dager til å jobbe før jul. Ha en flott helg
Plutselig er det flydag! Vi skal til bartebyen og feire 4 årsdagen til yngste barnebarn.. det blir kjekt! Vi skal fly propell fly til Nord-Norge denne gangen og det er lenge siden sist, tror det var i 2016 fra Grumeti Airstrip (GTZ) langt vest inne i Serengeti .. Ja ja det blir sikkert kjekt dette også selv om det var mer spennende sist da sjåføren måtte hoppe over en sebra som løp over rullebanen da vi mellomlandet på Seronera Airstrip (SEU) Godt det er helg
God morgen fra Aust-Finnmark. Her blir det innedag, selv om Ekkerøy-stranden tilsynelatende lokker. Dette var for tre dager siden, sjøtemperatur antagelig fem-seks grader, og lufta var 12 grader. I dag har vi regn og ekte coolcation. Ha en fin fredag!
God føremiddag frå solskinet i Florøida. Her ligg alt til rette for ein fin dag, men dessverre med liten aktivitet for bookingfingeren min, men heldigvis har eg booka meg reise, og det er berre omlag 50 dagar att, gitt at madammen innvilgar utreiseløyve.
Morn fra vest! Hva skal man finne på før kveldsvakt idag tro? Rydding og inndretjeneste? Bygge Ikeaskap? Jogge og trene? Klippe plen? Latskap og prokrastinering? Valgets kvaler, men først kaffe!
God morgen fra Edinburgh. De gamle kan fortsatt rocke, selv om rullatorene sannsynligvis sto på vent bak scenen. Brian Johnson har ikke så mye stemme igjen, dessverre, men klarte å komme seg gjennom de sedvanlige hitparaden. Han koste seg stort, og pratet mer enn noen annen konsert jeg har sett med dem. Kanskje fordi publikum skjønte hva han sa? Vi koste oss også! Og konkluderte med at skottene er veldig mye flinkere til å arrangere store konserter enn svenskene. Iron Maiden på Avicii arena tidligere i år var en trist affære. Her gikk alt på skinner, selv med tre ganger så mange publikummere. Tommel opp! I dag skal vi være turister. Kanskje må vi smake på haggis? Og prøve å fikse en bonusreise som ikke lar seg bestille på nett, selv om den kommer opp i søket på sas. Ha en fin en!
God formiddag fra oslo med sol der ute hanskene måtte på for sykkelturen til jobb. høst…. Travel dag, da går de 16 timene raskere …
God ettermiddag fra Jotunheimen. Ikke lenge etter at vi hadde fått dandert bagasjen inn i hytta, dukket det lokale vaktselskapet opp for å sjekke om alt var i orden.
God ettermiddag fra hovedstaden. Regnbyge i morges når jeg var på vei til kontoret, men heldigvis bedre vær nå. Det er helg, og det føles godt nå. Til uken venter en jobbtur til Solkysten, men først noen fridager! Nyt helgen folkens
Lokalavisa til @Stuttfeiten siterer ein kar på at: «Slike festar blei ofte kjedelege, syntest han. Folk snakka berre om fly»…
Gjorde motvillig det for et par år siden. Med taters & neeps er det ikke så verst. Ikke kjempegodt, men det går ned. @Eddie47 boikotter du Sas sine embraer som ikke har 1D? Har selv vært på MR igjen for andre gang i livet, ble mye embraer i dag