God Jul frå Valdres Her er ribba i ovn, raudkål og surkål er på varme og det er iallefall opna øl i huset. Huset ryddes då det er 9 pers til middag, og me tenker på vår jul i Australia i fjor. No er andre CT for året sikra, og det er ein draum om kanskje å reise nedatt neste år. Spørs om me får tjent opp nok poeng! Årets tips til julematen, bruk meir øl!
God jul fra palmekysten og den norske riviera. Snøfritt og grått her, og julens tradisjoner utfordres på matfronten. Pinnekjøtt utsettes til andre dag, og undertegnede har fått ansvaret for å tilberede noen fråtsete lammeskanker til familien og besøket. Ha en nydelig julaften, folkens!
God jul fra Flateby Her blir det hvit jul også noe jeg har hørt det ikke blir ditt jeg skal imorgen (Sandefjord) Idag skal det feires jul med far og farmor noe som blir kos. Og nå ser vi på tradisjonsrik på NRK (Les: Reisen til julestjernen) Så får alle ha en God jul uansett hvor hen i verden den skal feires Edit: Her blir det ribbe idag
God Jul fra Kolbotn. De indre strøk ved Gardermoen er forlatt for jula og jul feires hos/sammen med den bedre halvdel. Noe utradisjonell (for min del i alle fall) julemat med kalkun i dag, men i morgen blir det i alle fall pinnekjøtt. Uansett blir det nok ekstremt mye god drikke. Julegaven til barna (og meg selv) ble innkjøpt på forrige F&F. Antar tur til NY blir rimelig populært. Ha en fantastisk fin og fredfylt jul alle sammen! Måtte nesten ta med denne også, som ble tatt ut soveromsvinduet i dag tidlig
God julaftan tidleg ettermiddag frå stiftsstaden! I helga stilte Aust-Finnmark med glitrande skiføre: Etter ein triveleg tur med WF og SK sørover i går stiller Trondheim opp med ålreit føre her på vestkantens øvre delar: Kjære medforumist, god jul!
God ettermiddag/kveld fra et kontrolltårn i nord. Her ligger det en ribbebit og lurer hjemme mens jeg er på jobb. Heldigvis ikke noe særlig med rutetrafikk i dag, men ambulanseflyene flyr døgnet rundt 365 dager i året. Forhåpentligvis er det klart for å dra hjem innen en time. God jul!
God Jul fra litt utpå landet. Nå er ribba akkurat fortært så nå ligger ligger man som slakt på sofaen å føler på hvordan julegrisen en gang hadde det.
Klokken nærmer seg julemiddag på Stillehavet. I år blir julemiddagen Asian fusion i en av skipets 4 specialty restaurants. Før det skal jeg en tur innom trimrommet. Akkurat ferdig med dagens afternoon tea. Livet på cruise er ganske behagelig.
WF594? Den skal jeg også være med, på vei hjem til Ålesund og etterlengtet juleferie Huffda, typisk at slikt skal skje på julaften! God bedring!
Se det, da fikk jeg altså sagt «god dag og gud signe» til TravellingAlf, også. Hyggelig! Det kan vel tenkes at vi blir vispende på samme maskinen noen ganger fremover, siden han er stasjonert i Mandal i første og andre halvpart av overskuelig fremtid. Tror han rakk sin «tighte» forbindelse til Vigra. For oss derimot: KRS flighten vår «tapte bagasjelotteriet» mot flighter fra TRF og MOL. Uvanlig sen bagasje til BGO å være. Dermed ble vi akkurat nok forsinket til å miste en ferge til havstrilelandet, og smått ørkesløse 1.5 timer på fastlandet før vi kom oss hjem.