Julen kommer tidligt til InsideFlyer.no i år

Tråd i 'Nyheter' startet av Flemming Poulsen, 30. nov 2015.

  1. martilso

    martilso Nytt Medlem

    Innlegg:
    13
    Likes mottatt:
    9
    Bonuspoeng:
    3
    Kanskje en idé å endre innsendingsknappen til noe annet enn "abonner" da?
     
    dortis and WannaBeFrequentFlyer like this.
  2. WannaBeFrequentFlyer

    WannaBeFrequentFlyer EBD, Strawberry Platinum Lifetime

    Innlegg:
    1,227
    Likes mottatt:
    1,345
    Bonuspoeng:
    113
    Enig! :D
     
    Shyneno liker dette
  3. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen Senior Medlem

    Innlegg:
    1,103
    Likes mottatt:
    1,210
    Bonuspoeng:
    113
    Vi er klar over det og arbejder på en løsning. Det er vores nyhedsbrevssystem som benyttes til det og derfor sætter det nogle begrænsninger.
     
  4. Shyneno

    Shyneno Okama

    Innlegg:
    2,025
    Likes mottatt:
    1,462
    Bonuspoeng:
    113
    Dette blir litt som dubai turen dere ga ut 2 uker for seint...

    Hvem vant luke 1?

    tilsvarende spørsmål for luke 2-5

    du var flink og åpnet en tråd for luke 1, men det skjedde aldri noe mer... AKKURAT samme som sist dere skulle lodde ut noe..

    Blir ekstremt useriøst... har det vært trekninger? Fungerte ikke løsning alikevel?

    Skal vi slutte og være med på julekalenderen?

    Hadde vært greit med noe info...
     
  5. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg tror greia er at de trekker og sender mail vedkommende og venter svar før de poster. Ikke aner jeg hvorfor, men mener det har vært sånn i fjor i alle fall. Kanskje @Bizflyer eller @Flemming Poulsen kan si noe om det? Men enig i at det bør skje noe hver dag liksom. Så fortsett å være med i kalenderen så kanskje du vinner!
     
  6. Herlov

    Herlov Poengsanker InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    2,061
    Likes mottatt:
    5,945
    Bonuspoeng:
    183
    Når man har vært her en stund lærer man fort at alle tidspunkt/tidsreferanser som kommer fra Bonusfeber/Insideflyer (og særlig Tommy777) må tas med en stoooor neve salt. ;) Men vanligvis blir ting gjennomført til slutt, med unntak av den CPH-380-greia.
     
    Shyneno liker dette
  7. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen Senior Medlem

    Innlegg:
    1,103
    Likes mottatt:
    1,210
    Bonuspoeng:
    113
    Vi sender mails til vinderne og offentliggør navne når vi har hørt fra dem. Naturligvis vil vi ikk offentliggøre vindernes email adresser.

    Vi indsamler ikke navne når folk deltager og derfor bliver der en lille forsinkelse på offentliggørelsen.

    Da vi først trækker vinderne dagen efter lågen er åben, skal sende mail, vente på svar og opdatere tråd - så er der altså lidt forsinkelse. Sådan var det også sidste år.

    Jeg har de første vindernavne i hus, men vil også tillade mig at holde lidt weekend fri en gang i mellem. Er pt i New York med fruen og opdaterer så snart jeg er hjemme igen.

    Så bare roligt - pludseligt bliver der offentliggjort vindere...
     
  8. Shyneno

    Shyneno Okama

    Innlegg:
    2,025
    Likes mottatt:
    1,462
    Bonuspoeng:
    113
    Hva med å legge til et navnefelt når man blir med i julekalenderen så hadde man sluppet å vente på svar?
     
  9. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen Senior Medlem

    Innlegg:
    1,103
    Likes mottatt:
    1,210
    Bonuspoeng:
    113
    Vi ved af erfaring at der er vindere vi ikke får svar fra, som har opgivet forkert email eller af uvisse årsager ikke ønsker præmien. Derfor vil vi gerne i kontakt med dem før vi offentliggør navne. Det giver os også en mulighed for at trække nye vindere, hvis den oprindelige vinder ikke svarer, har opgivet forkert email el.lign.
     
  10. Shyneno

    Shyneno Okama

    Innlegg:
    2,025
    Likes mottatt:
    1,462
    Bonuspoeng:
    113
    Hvor lang tid før dere trekker ny vinner hvis dere ikke får svar?

    dag 9 og fortsatt har dere ikke fått noen svar liksom..
     
  11. geddi

    geddi Senior Medlem

    Innlegg:
    1,280
    Likes mottatt:
    3,161
    Bonuspoeng:
    113
    Er det noe hast da? Vi har jo ikke betalt noe for å være med på denne konkurransen og da synes jeg strengt tatt at man ikke kan kreve noe særlig heller.

    Forbedringsforslag er jo bra og det har du fått svar på.

    Ikke meningen å være surpomp og rette pekefinger her ;)

    God jul :)
     
    Flemming Poulsen liker dette
  12. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen Senior Medlem

    Innlegg:
    1,103
    Likes mottatt:
    1,210
    Bonuspoeng:
    113
    Alle vindere bliver offentliggjort løbende, så vær bare helt rolig. Men vi sidder ikke standby 24/7 for at skrive navne ind på vinderlisten. Det bliver samlet og opdateret med jævne mellemrum. Normalt sender vi mail til vinderne indenfor et par dage og så har de min. 7 dage til at give os svar. Derudover var vi sidste år fleksible nok til at sende vindere en reminder og give lidt ekstra varsel. Vi vil helst at det er de oprindelige vindere som får præmien og er ikke mere regelryttere end at vi gerne strækker os lidt for at det kan lykkes.

    Første vindernavn har jeg opdateret for nogle timer siden og mon ikke der kommer flere de kommende dage. Men som sagt, så er det noget vi samler og gør med jævne mellemrum. Vi har ikke ubegrænsede resourser til rådighed til administration og derfor bliver det sådan.

    Når julekalenderen er afsluttet, så vil der naturligvis blive offentliggjort en samlet liste over alle vindere.
     
    Misterix, RemiWM, Jørgen and 5 others like this.
  13. NorFlight

    NorFlight Senior Medlem

    Innlegg:
    1,298
    Likes mottatt:
    2,434
    Bonuspoeng:
    113
    Er det blitt noen endringer angående julekalender?

    Både i går og i dag, får jeg "E-post allerede registrert...", når jeg forsøkte å registrere meg på dagens luke... Er det slik at man er påmeldt alle dager nå, om man har deltatt en gang?
     
  14. WannaBeFrequentFlyer

    WannaBeFrequentFlyer EBD, Strawberry Platinum Lifetime

    Innlegg:
    1,227
    Likes mottatt:
    1,345
    Bonuspoeng:
    113
    Opplevd det samme.. Tror det er en feil, og at det er en manuell handling fra administrator av julekalenderen som må til. Opplevde det samme rett over midnatt en gang jeg prøvde å være tidlig ute. "Litt senere" (formiddag muligens) så prøvde jeg på nytt og ble registrert. Dog så "sent" på dagen om nå er ny rekord.. :eek:
     
  15. Franco63

    Franco63 CCG, Hilton Diamond, BWD & EBG

    Innlegg:
    543
    Likes mottatt:
    162
    Bonuspoeng:
    43
    Opplever det samme her også
     
  16. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,582
    Likes mottatt:
    32,370
    Bonuspoeng:
    293
    Har gitt opp julekalenderen jeg :). Forumet er bra lell :)
     
    Shyneno liker dette
  17. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen Senior Medlem

    Innlegg:
    1,103
    Likes mottatt:
    1,210
    Bonuspoeng:
    113
    Det er en fejl. Listen skal nulstilles manuelt hver dag og ved en fejl er tilmeldinger blevet tjekket imod tidligere dages lister fremfor mod en tom listr. Vi sørger naturligvis for trække lod blandt alle som har tilmeldt sig de respektive dage.
     
  18. NorFlight

    NorFlight Senior Medlem

    Innlegg:
    1,298
    Likes mottatt:
    2,434
    Bonuspoeng:
    113
    Betyr det at jeg da ble registrert for i dag, eller må jeg legge inn på nytt?
     
  19. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen Senior Medlem

    Innlegg:
    1,103
    Likes mottatt:
    1,210
    Bonuspoeng:
    113
    Du er registreret. Vi har log på alle forsøg og sørger for at alle som har deltaget (også med fejlmeldinger) deltager i konkurrencen på de dage de har forsøgt at deltage.

    Beklager fejlen, som jeg afventer bliver rettet af de tekniske folk asap.
     
    WannaBeFrequentFlyer liker dette
  20. leeds1979

    leeds1979 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,141
    Likes mottatt:
    1,022
    Bonuspoeng:
    113
    hyggelig med julekalender, og tar det for det det er.
    resultatet kommer når det kommer, og for de utålmodige; dersom du vinner så får du jo mail fra flemming før det står på siden ;)
     

Del denne siden