Hva er denne kritikken av adventskalenderen? Masse gnåling og gneldring om at vinnerne ikke blir annonsert innen få timer/dager?! Dette er en gratis kalender å være med på, med hva jeg kan forstå, ganske rause premier som langt overgår hva mange andre nettsteder gir ut. Selvsagt tar det litt tid å annonsere vinnere og administere dette. Spesielt siden det kun er epostadresser som registreres, ikke brukerkontoer. Og ja, jeg vet at Bonusfeber tidligere har vært legendarisk dårlig på å annonsere trekninger etc, men denne adventskalenderen er ikke blant de. Og den siste tiden har vi da sett en klar forbedring på punktet. Ad notam: Jeg har ingenting med arrangeringen/administreringen av denne kalenderen å gjøre!
Får ikke registrert meg i det hele tatt.....kommer iallefall ingen bekreftelse på at jeg er registrert. Siden bare hopper til toppen igjen. Har vært slik de fire/fem siste dagene....
Der er nogle sporadiske problemer på mobile enheder. Det firma vi har købt Julekalender softwaren af har arbejdet de seneste to uger på at finde en løsning, men det er desværre ikke lykkes dem. Registrer via computer istedet, hvis du har problemer. Beklager...
Som nævnt er det et sporadisk problem, som kommer og går. Det er netop det, som gør fejlretning så problematisk. Vi kigger på en anden løsning til næste år... Men godt at høre det lykkes for dig nu. God jul
Ingenting å beklage Ville bare gi tilbakemelding, er strålende fornøyd med kalenderen og jobben dere gjør Med ønske om en riktig god jul og godt nytt år
Kjempe kjekke premie for julaften!! Presangene ligger under juletreet og forhåpentligvis en på lur på eposten fra insideflyer Glede meg
Dette har helt klart vært en suksess, og jeg vil takke teamet på Insideflyer for godt gjennomført julekalender! Nå når det skal ryddes opp, så har jeg en halveis OT forslag (bønn...): Hva med å bytte ut JULEKALENDER-knappen på menylinjen med "Nye innlegg" så man slipper to trykk? Passer uansett bra å ha den oppe på høyre siden når man bruker aipædd eller andre nettbrett?
Må få takke for en fin julkalender, synes det var mange spennende og fine premier, så takk til hele insideflyerteamet som står bak
Må få takke @Flemming Poulsen og teamet for en flott kalender, Med mange fine og varierte premier. Er alle trekningene gjennomført? eller er det fortsatt håp om å få en trivelig mail?
Som flere her inne må jeg si takk for en bra julekalender, skulle gjerne hatt tak i flere av premiene. Bra gjennomført! Akkuratt som MadsVaHa sitter jeg med et ørlite ønske om at ikke alle premiene er ferdigtrukket, et totalt ufortjent gullkort hadde toppet avslutningen på året.
Trækningen er gennemført. Mangler dog at sende lidt mails pga juleferie. Regner med at det sker inden nytårsaften
Så er alle vindere kontaktet via email. Vinder-tråden vil løbende blive opdateret med navne, så snart vi hører fra vinderne. Så husk at tjekke indbakken (og evt. spamfilteret)....
blir det sendt en purremail om det ikke svares? spam boksen må innrømmes at tømmes noget hyppig uten å lese for nøye gjennom. hadde vært bitter å thashe et gullkort
Greit å være positiv her ass, men en bedre med en sjokolade om dagen enn å svette seg igjennom spamfilter i angst om at man har gått glipp av noe Så håper vi på en premie neste år..hehe..