Herregud for en herlig dag Åpnet mail ved landing SFO og fikk denne mailen Kjekt når man ikke har lagt inn noe bud. Enda bedre følelse når dette var pris for bud sist jeg sjekket.
Før den hyggelige mailen kom, så hadde vi en plan om å stikke innom den relativt nye Maple Leaf loungen på T2 som åpnet i fjor De er litt sære på ingen adgang før 3 timer til boarding Men vi tenkte å prøve oss, siden vi hadde connection. Mulig det bare funker *A-*A. På vei videre mot G gates skulle vi svippe innom ved gate E4, som er noen hakk opp fra United Club på G terminalen. Men dette ble skrinlagt og vi gikk rett til
Siden det har vært litt skralt på matfronten de siste dagene, gikk vi rett til restauranten. Glass med champagne ble kjapt levert Jr bestilte ostetallerken og jeg bestilte ribbe Begge gikk for burger Fornøyd med den middagen. Kjølehjørne i restauranten Ble dags for litt oppfrisking, så begge tok seg en skrubb Nå leste jeg på flaskene med briller før dusjen ble skrudd på, da var det lettere å treffe rett produkt. Tuslet innover mot the studio Fant oss en fin plass med utsikt mot der flyet vårt kom kl 19:11
Vi fikk plass ved siden av hverandre på rad 6 Fikk servert varme nøtter og litt drikke når vi kom høyt nok opp i luften. Menyen blir nok forandret på denne ruten om 3 uker Forretten var veldig god Hovedretten var vanskelig å skjære opp og dertil vanskelig å tygge, den var god på smak. Avsluttet med litt Etter måltidet spurte jeg etter madrass, men det var ikke lastet ombord.
Rigget for leggetid med ett siste glass bobler Blir deilig men flat seng i full lengde Straks god natt for meg, og god formiddag for dere i Norge.
Fikk nå sovet nesten 3 timer og våknet over Davidstredet Gikk bak i galley for å hente morgenkaffen jeg hadde fått lagt på kjølen Jaggu var det mer igjen av champagnen også Viktig og kose seg mens man kan. Er litt skyer over Grønland Bilde tatt fra toalettvinduet. Jr våknet også for 15 min siden.
Flyvertinnen kom og hentet meg, når hun hadde sett at skydekket var borte. Østsiden av Grønland Er ikke fullt før det nesten renner over, sa brura etterpå
Ble jo litt nysgjerrig på hvorfor vi ble oppgradert, så spurte den hyggelige danske vertinnen (tidligere kalt brura) Det hørte med til sjeldenheten at noen fikk CU på denne ruten, etter at bud systemet kom på plass. Det er ledige seter i Plus, så hun utelukket overbooking. Det sitter 5 diamanter i Plus og Go, så det er digg å trekke det lengste strået denne gangen
Frokost serveringen startet 1,5 time før ankomst, her er utvalget på menyen Jr koste seg med dette Menyen stemte ikke helt. Så i stedet for eggerøre ble det posjert egg Vel vel posjert egg gjør seg bedre rett fra kjelen.
Spurte Pia om det var mulig å få en lille glass før landing, hun fylte opp glasset. Det var fortsatt litt igjen i flasken, da satte Pia flasken på bordet Og jeg fikk beskjed om at denne måtte jeg tømme før landing. Siden Pia antakelig kommer til å lese dette, så vil jeg si: Mange tak for den super service på denne flyvning! Grunnen til at vi havnet i Park City i stedet for å bli værende i San Fransisco, er at vi ved en tidligere anledning har gjort alle turist tingene der. Vi fikk muligheten til å teste Alaska Airlines, tror jeg har fått dekket det meste med hvordan AS flyvninger fungerer. Samtidig fikk vi plukket med oss 3 nye flyplasser. Tror ikke det skjer noe spennende på CPH-OSL. Så tenker det er på sin plass å avslutte reisebrevet her. Håper dere har blitt underholdt disse dagene vi har vært på tur
Tusen takk for turen, har vært gøy å følge dere på tur! Virker som en super hjemreise med CU og flott service