God lørdag fra Helsingfors. Sol og fint vær. Fantastisk middag på ORA i går kveld. De stenger 1.mai, så hurry up.
God morgen fra South Beach Kan bekrefte at det var både Arleaux og Charles ombord, og at det på slutten av turen ble servert småflasker med cava. Så det ble nok tomt. Nå er det frokost på South Beach så håper jeg de andre tre nyter en mer omfangsrik servering der inne på fastlandet.
«God» laurdag frå Sunnfjord. I serien «Den ugudlege har mange plager» når han skal på sin fyrste CT-tur er vi no komen til tredje episode; ein laus støytdempar på bilen, og no har Førde Bilberging nett vore til gards og henta den. Frydenbøtribuna på Brann Stadion burde snart begynne å bære mitt namn… CT-tur i slutten av månaden blir det neppe. Eller kan ein ta med telt og sovepose til IAD?
God lørdag ettermiddag! Her har en akkurat røket på en kjapp vinterferie i køben med ungene om en knapp uke, så da blir det jo litt reising snart allikevel. Om noen har gode tips til bra aktiviteter med tolvåringer i køben - fyr løs!
Kan ikke si at jeg ikke ser frem til å kunne nyte en flytur fred og ro For øyeblikket føles jo en tur på butikken uten kiden som en helgetur