Jeg har ikke hatt noen konsoll siden Playstation 2 og gamer ikke, men er det i det hele tatt noe som skal tilsi at de klarer å utnytte flere gigabyte i sekundet?
Man starter på Star Wars episode 6 også avsluttes med episode 9 for de av dere som tenker at Disney versjonen er vært å se Så: 4 - 5 - 6 - 1 - 2 - 3 - 7 - Rogue one (3,2) - 8 - Han solo (3,1) - 9
Disney kjøpte opp Lucasfilm i 2011(?) Så de 5 filmene er Disney produsert.. lutt delte meninger. Synes stand alone filmene er 100 ganger bedre enn triologien til Disney hvor episode 8 er den værste. Min mening
Ok. Siste gang jeg så star wars var på kino i 2005, og det var vel episode 3? Den var bånn i bøtta. Litt som siste Bond-film med Brosnan.
Om du synes 3ern til Lucasfilm var dårlig. Kan jeg ikke si at 8ern fra Disney er noe særlig bedre. Trist egentlig
Star Wars blir for evig og alltid noe en må bare like, ellers går det ikke an å så på den filmserien, fruen kan ikke fordra Star Wars, jeg derimot elsker Star Wars, og inn i dragsuget følger kid`n på 6,5 år
Typisk av "taperen" å si det Microsoft hadde sagt det samme, hadde det vært omvendt. Det er bare å glede seg til lanseringene
Bingebare TV-serier: - The Sinner (spesielt sesong 1, som er noe av det beste jeg har sett. Sesong 3 går nå) - Messiah (1 sesong) - You (2 sesonger) - The Morning Show (1 sesong) - Tom Clancy's Jack Ryan (2 sesonger) - Dark (2 sesonger) - Big Little Lies (2 sesonger) - Ozark (2 sesonger, sesong 3 kommer neste uke) - The OA (2 sesonger) - Sharp Objects (1 sesong) - The Following (3 sesonger) - Fringe (5 sesonger) - The Americans (6 sesonger) - The Spy (1 sesong) - Prisoners of War (2 sesonger, Israelske serie som Homeland er basert på) - Homeland (sesong 8 startet for noen uker siden) - Miracle Workers (som er godt i gang med sesong 2 nå). - Lost (6 sesonger) Honorable mention: - Little Fires Everywhere virker meget lovende (de 3 første episodene ble sluppet denne uken).
Det viser seg at man kan laste ned gamle versjoner av CM på nett.. Jeg har lastet ned CM 03/04. Der røyk håpet om effektivt hjemmekontor For dette tar mye tid