Ligg stabilt på 72 land, lenge sia det har kome noko nytt. Har no 128/163 på activities, ser at det snart blir utfordrande å få til mange fleire av desse. Då er det vel berre å starte på Field Partners der eg berre har 93/280.
Dessverre borte. Jeg har løse planer om å besøke Lesotho i sommer, hadde vært morsomt å ha et lån gående der.
Lesotho har dukket opp mange ganger den siste måneden. Kan anbefale å legge opp et eget søk der man haker av for sjeldne land som man mangler og setter opp epostvarsel. Har selv gjort dette, og det har gjort at jeg har fått med meg en del av de mer utfordrende landene på veien. Er nå oppe i 42 land, og Lesotho er blant disse
Denne tråden fortjener en bump! For alle dere andre som meg som søkte om Widerøe kortet i går. Her har du en fin mulighet til å sette opp automatisk trekk som gir eurobonuspoeng samtidig som du støtter en god sak!!
Veldig god ide! Var akkurat inne og lånte ut 250 dollars på nytt, og hadde akkurat samme ide som deg. Så nå er det automatiske trekket flyttet til Widerøe-kortet.
Dere som har holdt på en stund. Er det kun månedlig innbetaling, eller er det mulig å sette inn et engangsbeløp eller må jeg trikse med en månedlige beløpet?
ApplePay er vel i den kategorien som mye annet, enten så fungerer det eller så fungere det ikke. Men ja, fungere like bra som alle andre kort i ApplePay. (Men foretrekker Amex, da det er 2x i poeng i forhold til Widerøe)
Du kan sette inn engangsbeløp. Finn lån som du vil være med på, og på checkout får du valg om hvordan du vil betale. Jeg bruker Paypal på Kiva, det funker fint.
Kult! Ser nå at jeg fikk en mail fra amex om at jeg må ringe dem for å få lagt det inn. De har vel stengt nå, men jeg får slå på tråden på mandag