Flott tiltak! Men... Hadde det ikke vært mer lukrativt om man tar ut pengene etter de er innbetalt og så setter dem inn til nye lån i stedet for å bare la dem bli stående der?
Det er lite nye land for tida. Eg står sjølv fast på 72, angrar framleis på at eg ikkje tok Bangladesh når den dukka opp for over eit år sia, eg visste ikkje då at den ikkje skulle kome tilbake. På aktivitet står eg fast på 154/163, følgjande aktivitetar har vist seg å vere utfordrande:
Hmm.. tror ikke jeg kommer til å fylle opp de andre, men land hadde vært greit.. Har jo søk med varsel på disse, men skjer ikke ofte nei...
Rakk denne jeg også gitt.. Men jeg er på stusslelige 68 stk Dog er det artig å se hvordan snøballen begynner å rulle nå som jeg har gjort dette i ca 2 år . Flater litt ut etter dette, men siste tilbakebetaling er først i 11.2021
Jeg har 8 land igjen i listen over land jeg mangler, men 70/77.. Og to ganger har jeg lånt til et nytt land, men telleren har ikke fått oppover.
Ja det var det jeg mente.. Hadde lenge det samme søket og kom "nytt land" hele tiden, men var alltid det samme og det var allerede krysset av Den mest naturlige forklaring på at telleren stoppet
Hehe.. Må innrømme at jeg også gjorde det en gang før jeg fant ut at jeg måtte oppdatere søket hver gang.. Men jeg lurer fortsatt på hvordan dette regnestykket går i hop:
Kanskje du har lånt til et land som ikke lenger er med i lista .. ? Derfor har du eeeeeeeeeegentlig bare 69 land... Du har jo bare Lao som jeg ikke har ...
Det er nok en mulig forklaring. Får se hva som skjer når/hvis jeg får lånt til de manglende 8. 78/77?
Jeg har tenkt til å hoppe på Kiva ila kort tid. venter bare på mitt SAS MC. Kan man ta ut penger fra Kiva også? Har ikke tenkt til det, da det ser ut til at Kiva faktisk gir en grei avkastning på sikt.. bare lurer på hva som skjer med pengene den dagen man har tenkt til å "gi seg"?