Enda et land på deg da. Hvis jeg søker på nye land søker den opp 7 land som ikke står i listen min, så det er mulig å få flere enn 79 også.
8 hos meg, så da er det jo enda flere avvik mellom de 2 som mangler fra min liste mot din.. Jeg som sivøk trodde ikke matte var så vanskelig som dette..
https://www.kiva.org/lend/2761091 Der har vi jo Uzbekistan. Har kommet et par varsler for det i den senere tid så du har kanskje allerede rukket å lande det, ellers er muligheten her nå Mangler nå kun Burundi og Niger, så her må man følge med videre.. Men ikke hold pusten da det fort kan ta et år til..heh....
Takk for tips! Då fekk eg plukka opp denne. Men no har visst Niger også dukka opp, ja - so då manglar eg framleis ein.
Fikk plukket opp Usbekistan og Sør Afrika, så nå er man på 78/80. Mangler Niger og Namibia fram til de legger til flere land...
Tror det varierer fra person til person hvor mange land de har som maks.. Har man plukket opp et land tidligere som de ikke tilbyr lån til akkurat nå så får man et høyere makstall enn andre. Under min statistikk står det at jeg har lånt til 60/72 land
Woho! Tydeligvis var ikke Niger et alternativ når jeg laget siste søk på nye land, men nå har jeg det i alle fall sikret Så kun en igjen nå.. Etter dagens tilbud vel og merke...
Ikke testet dette, men er det slik at man kan låne ut de samme pengene gang på gang etterhvert som man mottar tilbakebetaling, og sanke kredittkortpoeng ved hvert utlån? Ellers har jeg forstått det slik at man ikke mottar rente? Det kan jo sikkert aksepteres om det er slik at man kan sanke litt poeng i stedet
Pengene som betales tilbake havner på "konto" hos Kiva, slik at du så låner de ut igjen. Med andre ord, man får kun poeng når man overfører (forutsatt at kortutsteder ikke har sperret for poeng). Du får ikke pengene på konto i Norge igjen, før du aktivt overfører de fra Kiva. Så poeng kun når man overfører til Kiva, ikke når de samme pengene lånes ut igjen og igjen.