Synes du e ganske krass i kritikken din nå. Pass på så ikke du støter noen me slike harde ord. Husk, ord er farligere enn våpen.
Tidenes dårligste sammenligning. Selv om en sas billett og en Volvo 240 kan lande på samme pris (Skal sammenligningen bli korrekt må vel strengt tatt selger gå inn i garasjen til kjøper og nappe ut oljeslangen, ikke FØR salget... da det var snakk om at billetten kunne avbookes etter salg).
Ja, det vil være forskjell på fysiske og ikke fysiske gjenstander (som en billett er). Og når det er så enkelt å gjøre noe bogus med feks flybilletter så er risikoen for svindel større (jeg sier ikke at den er stor).
Ja, for det var jo DET som var det essentielle i mitt innlegg.. Edit: Jeg vil ha meg frabedt å få sammenligningen min stemplet som tidenes dårligste, Det må da være i det minste EN politiker i dette land som har kommet opp med en dårligere sammenligning?? Løp og kjøp...! Om noen endrer biletten etterpå, har de gjort seg skyldig i svindel, og politianmeldes.. hvem FAEN gjør det for 200kr og en bug liksom? C