Hei Jeg har en lang mellomlanding i Amsterdam og lurer på om det er mulig å gå inn og ut av KLM-loungen flere ganger. Antar at 3-timersregelen ikke gjelder når man er i transit - stemmer det? Finner gamle innlegg på internett at KLM Crown lounge har en regel om enkelt inngang som betyr at du kan skanne boardingkort kun én gang. Litt usikker om det er fortsatt gjeldende. Noen som har prøvd å komme inn flere ganger? Er det noen andre lounger vi får tilgang til som Elite Plus-reisende med KLM?
Det er i alle fall mulig å scanne seg inn en ekstra gang. Om du ikke skulle kunne bruke selvscan, bare snakk med de i skranken. Tidsbegrensningen gjelder ikke i transit. Hvis du har en veldig lang transittid (4+ timer), rekker du også lett å gå ut av flyplassen og for eksempel ta en kjapp kanalbåttur i Amsterdam.
Ville heller - som taler over melder - å dra inn til Amsterdam om man har lang transit, ja. Ellers er det mulig å gå inn og ut av Lounge flere ganger.
Ikke AF, men gikk totalt tre ganger inn i LH senator ved forrige mellomlanding i FRA. Null problem, ingen spørsmål. Det er jo bagasjeoppbevaring inne på lounger av en grunn tenker jeg
Kan jeg skyte inn et spørsmål? Vi kommer med KLM fra AES til AMS på kvelden og skal ikke videre før morgenen etter. Altså transit over natten. Får vi adgang til KLM lounge på kvelden der nede da?
Adgangsreglene sier at du må ha en flight samme dag, så det lyser nok rødt om du scanner. Du kan selvfølgelig prøve deg i skranken og håpe at de slipper deg inn likevel.
Hvordan gikk dette? Evt andre som har prøvd seg kvelden før på overnight layover? Dårlig med feeders i påsken så blir mulig en overnight her og..