Ikke verst! Hehe, blir nok ingen Omega akkurat nå, men det står selvfølgelig på ønskelisten. Liker mange av Hamilton sine modeller, så vurderer noen av dem. Også sett på Certina og Frederique Constant, som du nevner. I tillegg synes jeg Raymond Weil har flere fine i denne prisklassen..(altså etter 50-70% rabatt..) Og nei, blir ikke noe quartz!
Lykke til med valget! Men vær litt kritisk til de rabattene de opererer med. Ikke alltid den er like reell.
Hvis vi skal snakke om klokker på tur så nyter Min Tudor Pelagos en behagelig reise over dammen på SK907. Billigsalg på reiser med bonuspoeng kombinert med sas MC premium gav tur til NY for to stk i Business FRO 96000 poeng. Er det noen som tilfeldigvis har noen gode tips for klokkebutikker man bør oppsøke på turen?
Jeg mener Hodinkee hadde en slags guide til klokkebutikker i NYC et sted på sidene sine, de holder jo til der selv, like nedenfor Washington Sq Park.
Noen som har erfaring med kjøp av klokker i Gibraltar, skal i teorien være taxfree, men vet ikke om det faktsik er noe å spare på å kjøpe der? Skal dit i midten av mai. Litt off topic, er Gibraltar i seg selv verdt en dagstur?
@gzegorz - Ikke erfaring med kjøp av klokker der, men husk å legg på 25% i mva. Det er mange fordeler med å faktisk betale for dette, så les deg litt opp
Nesten litt ironisk at første post hos et flyforum ble på en klokketråd Men her er det en liten speedmaster som koser seg på 11A, og ekstra benplass.
Absolutt! Har hatt flere dagturer dit og bare opplevelsen av å kjøre over rullebanen for å komme seg inn i selve byen/landet er verdt ventetiden på grensen.
Støttes. Knallfin opplevelse, og iallefall da jeg var der, så var det taxfree som monnet. Helt andre priser enn det vi opplever på Gardermoen.
Gøy med flere klokkeentusiaster her inne. Er selv glad i både klokker, bil og reise. Uslåelig kombo Planlegger forøvrig ny CT til høsten