Leser til høyre på sida, copy-paste: "Å oppgradere til SAS EuroBonus koster kroner 49 per måned. Da får du 15 poeng per 100 kroner brukt på kortet. I tillegg får du 6000 SAS EuroBonus-velkomstpoeng." Men håper du har rett
Suveren oversikt! Men jeg oppdaget noe som må med: SAS AmEx Premium gir CT som bare gjelder hos SAS: "Når du handler for 150 000 kr i et kalenderår, får du muligheten til å bestille en valgfri EuroBonus-reise for halvparten så mange poeng med SAS Beste pris for opptil to personer" (Kan ikke poste link, siden jeg er for ny her: www americanexpress com/no/betalingskort/alle-kortene/)
Trodde også det var *A men ser av sammenligning av kortene at det er litt forskjellig tekst rundt dette Her er info re. Premium: Og her er tilsvarende re. Elite
Nå står det at Premium gir *A CT alle andre steder på Americanexpress siden og på facebook poster de har lagt ut, så tipper at det bare er en skrivefeil under sammenligningen der. Har 30k på Premium kortet nå, så håper iallefall det...
Tror dette bare er upresist i sammenligningen og ikke noe å miste nattesøvnen over, fant raskt også tekst på AmeX side som viser til at premium gir *A CT slik jeg hele tiden hadde oppfattet:
Kanskje det er derfor min CT opptjent i 2018 med Amex Premium iflg Tallin kun gjelder SAS og ikke *A..? Det ble en endring i 2019 som kanskje ikke er oppdatert overalt, og oppdatert for tidlig andre steder..
Fantastisk post! Tusen takk. Dette burde vært pinned på forsiden til noobs som meg! Da burde vi også oppdaterer den med Widerøe kortet og SAS Travel Wallet. Også en oppsummering av hvordan man burde betale alle regninger gjernom Payr med SAS MC/PE for å betale opp til 8000kr/96t og hvordan man bruke Revolut for å betale regninger ved å bruke IBAN plus den høyere 10000kr grensen. En liten forklaring av Curve også kanskje. Da få man allt man trenger å vite om Eurobonus på en post og trenger ikke å bruke mange mange mange timer for å lese tusenvis av gamla poster som jeg har gjort. Fordi det er veldig vanskelig å søke gjennom dette forum syns jeg
ja. da feks 7 poeng eller 1. alle kjøp ganges med eurobonus satsen som feks er 0,1 eller 0,2 = antall poeng.