Takk for tipset. Har samme reisetidene som deg, en skikkelig red eye MR. Kunne tenkt meg å bo i Sentrum Tokyo bare for å oppleve byen. Hvis toget går direkte og ofte som Roadking sier ser jeg ikke på dette som et problem. Sove kan jeg gjøre på flyet Som du sier skal jeg absolutt besøke Japan senere. Har hørt mye godt om landet og det er flere byer som frister veldig
Hotellet har shuttle til og fra stasjonen og flybuss, men det var til Haneda (vi fløy Luftwaffe). Vet ikke om de har til Narita, men tar du shuttle til stasjonen er det vel ikke noe problem med tog derfra vil jeg tro. Men det får du sikkert hjelp med på toget. Vi hadde booket Biz rom, sjekket inn i klubben og fikk oppgradering til suite (HHonors hadde matchet likt mot min BW Diamond ). Utvalget av mat og drikke i klubben var helt ok, så du trenger ikke å regne på restaurant. Men, jeg må jo si... 24 timer etter en 11 timers flytur... Jaja
Ja det kan bli noen harde timer, men hva gjør man ikke for å få besøkt et nytt land og en neve med bonuspoeng Hvile kan jeg gjøre når jeg blir eldre Takker for hotelltipset, alt som kan gjøre reisen til og fra byen enklest mulig settes pris på. Har ikke alt for mye tid å kaste bort. Ser at Hyatt ligger i nabobygget så dette blir et vanskelig valg. Takk for hjelpen Absolutt en by som står på to do listen ved et senere besøk. Som veldig historieinteressert må Hiroshima absolutt besøkes.
Da jeg var der så leste jeg om Hyatt'n i guideboka jeg hadde kjøpt meg, den baren de har på toppen skal visstnok være helt konge. Så jeg angret i grunnen litt... Man kan komme inn dit er uten å være hotellgjest og, men da tror jeg du måtte betale. Vi hadde det helt ok i klubben på toppen på Hilton. Men skulle jeg skulle over igjen, så tror jeg at vi ville prøvd Hyatt.
Innsjekk var på bokstav H i hallen, fast-track i andre enden, utgang 31 ca rett under fast-track og ANA-loungen ca utgang 45 (og det var et lite stykke å gå).