Ei til her. Har opptjent 2 stk CT'er og 3dje er straks i boks. I fjor tok jeg med barndomsvenninne på tur. I år får mannen bli med
Dere er hjertelig velkomne! Vi er glade for alle som vil sosialisere med oss og som vil være med å dele kunnskap. Om dere vil bli med til Hong Kong eller om det er øl & flybonus er det bare å henge seg på.
Hei. Jeg er helt ny og har veldig lyst til å bli en flink bonusjeger.. Men har masse å lære, vet knapt hvor jeg skal starte. Det blir vel med å starte med et SAS Mastercard og bli mye mer bevist med å handle via viatrump. Så nettopp nå til min store fortvilelse at jeg kunne ha fått masse poeng der når jeg bestilte på hotels.com til årets sommerferie.... Er det noen mulighet å få gjort om på det? At jeg får Trump poenger uansett? Jaja.. Har iallefall lært, alltid sjekk med viatrumf før jeg handler på nett
Velkommen til Inside Flyer sitt forum. Her er det mykje god kunnskap å lede seg opp på. Om du ikkje tinga opphalda på hotels.com ved å gå inn via ViaTrumf er eg redd at du berre må gløyme å få trumf for opphaldet du har tinga.
Først av alt: Velkommen! En måte å kunne få Trumf på, er jo å ev. booke på nytt ved å gå inn via ViaTrumf, men det forutsetter jo at prisen er nogenlunde lik den du booket og at du har anledning til å avbestille den første bookingen.
Kvinnelige bonusjegere er jo litt sexy da, ref. filmen «Up in the Air» med George Clooney hvor innholdet i bonuskortmappen sammenlignes under en date i hotellbaren Men så har jeg alltid vært litt svak for kvinner med nerdete interesser «Vil du være med hjem og se på kortsamlingen min?”