Kvinnelige bonusjegere? VG artikkel

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av zeala, 27. april 2019.

1. Angie

Angie Medlem

Likes mottatt:
    548
    Bonuspoeng:
    93
    Ei til her. Har opptjent 2 stk CT'er og 3dje er straks i boks. I fjor tok jeg med barndomsvenninne på tur. I år får mannen bli med :)

Kristian, johanna, Kalsnes and 7 others like this.
  2. veeegard

veeegard Veteran

Likes mottatt:
    9,394
    Bonuspoeng:
    183
    upload_2019-5-1_20-35-58.png

SilverBird, Angie, Mbj and 2 others like this.
  3. Tore

Tore Milehunter Offisiell Representant Admin

Likes mottatt:
    114,844
    Bonuspoeng:
    350
    Dere er hjertelig velkomne! Vi er glade for alle som vil sosialisere med oss og som vil være med å dele kunnskap.
    Om dere vil bli med til Hong Kong eller om det er øl & flybonus er det bare å henge seg på.

Mbj and Finnks like this.
  4. CSA

CSA Nytt Medlem

Likes mottatt:
    0
    Bonuspoeng:
    1
    Hei. Jeg er helt ny og har veldig lyst til å bli en flink bonusjeger.. ;) Men har masse å lære, vet knapt hvor jeg skal starte.:D

Det blir vel med å starte med et SAS Mastercard og bli mye mer bevist med å handle via viatrump. Så nettopp nå til min store fortvilelse :(at jeg kunne ha fått masse poeng der når jeg bestilte på hotels.com til årets sommerferie.... Er det noen mulighet å få gjort om på det? At jeg får Trump poenger uansett?

Jaja.. Har iallefall lært, alltid sjekk med viatrumf før jeg handler på nett :):rolleyes:

5. Sunnfjordingen

Sunnfjordingen Sunnfjording

Likes mottatt:
    25,649
    Bonuspoeng:
    183
    Velkommen til Inside Flyer sitt forum. Her er det mykje god kunnskap å lede seg opp på.

Om du ikkje tinga opphalda på hotels.com ved å gå inn via ViaTrumf er eg redd at du berre må gløyme å få trumf for opphaldet du har tinga.

CSA liker dette
  6. CSA

CSA Nytt Medlem

Likes mottatt:
    0
    Bonuspoeng:
    1
    Det var det jeg regnet med, men er vel lov til å håpe en gang i blandt:D

7. NorFlight

NorFlight Senior Medlem

Likes mottatt:
    2,534
    Bonuspoeng:
    113
    Først av alt: Velkommen!

En måte å kunne få Trumf på, er jo å ev. booke på nytt ved å gå inn via ViaTrumf, men det forutsetter jo at prisen er nogenlunde lik den du booket og at du har anledning til å avbestille den første bookingen.

CSA liker dette
  8. TOSflyer

TOSflyer EBD

Likes mottatt:
    225
    Bonuspoeng:
    43
    Kvinnelige bonusjegere er jo litt sexy da, ref. filmen «Up in the Air» med George Clooney hvor innholdet i bonuskortmappen sammenlignes under en date i hotellbaren :p Men så har jeg alltid vært litt svak for kvinner med nerdete interesser :rolleyes:

«Vil du være med hjem og se på kortsamlingen min?” :D

Del denne siden