Hei og god formiddag fra Hudøy. Slikker sol og nyter kald pils i det som kan bli årets siste ordentlige sommerhelg. Det er fortsatt rundt 19- 20 grader i vannet så det må nok bades ganske snart. Ikke en sky og se og enn så lenge ingen bris. God helg til alle, enten du er på vannet, på land eller i lufta.
God formiddag! Solen skinner, så jeg skal nok benytte sjansen til å ta en sjau i hagen. Vi synes det er litt for kaldt i vannet, så vi tar opp badetrappen for sesongen. Hvis vi gidder. Mulig det blir neste gang vi er her. Vi passer en hund i helgen, og to hunder er jaggu mer jobb enn én. Iallfall når vår hund er generelt lat (les: sofagris), mens den lånte hunden er høyt og lavt til enhver tid. Sånn er det kanskje å ha barn? Ha en fin en!
Hilser fra Østmarka, Oslo. Som trådstarter er inne på, det er viktig å benytte sommerdager nå. Så her blir det en lengre tur i skogen, med innlagt bollepause på Mariholtet. Så blir det visst grillings i ettermiddag. Skal se vi unner oss en is før den tid også. Nyt dagen!
God lunsjtid. Ja, det blir et par timer hagearbeid også. Trur eg. Før hagen er det garderobeplukking for reise til Aust-Finnmark på mandag. Yr tror på 10-12 grader og noe nedbør, og slikt er vi jo ikke vant til. Før hagen blir det også kladd av noen alvorsord til Amex, på vegne av eks-forloveden. Fortsatt mangler det poeng 4,5 måneder etter omleggingen. Her blir det vinn eller forsvinn. Da setter vi igang, ha en fortsatt fin dag!
God morgen fra nordvest. Har booket noen flybilletter og hotellrom både til jobb og privat. Sunnmøringen i meg slo til på Strawberry sin 699 kr kampanje på rom i Tromsø på Xpress hotellet der. Det er jo uten frokost, men gjett hvilket hotell som ligger omtrent rett ved siden av, jo Scandic. Så da er det problemet løst Nå blir det straks ut for en trimtur. Ha en strålende lørdag.
God ettermiddag fra solkysten avd strilelandet! Det var et glimt av sommer, det er godt over nå. Det er kjekt å se at det er 9 kommende reiser i appen selv om jeg i prinsippet er sluttet å fly. Jeg droppet reisen til europakampen på Kypros i håp om at det kommer nye og spennende kamper fremover. T-6 til Bartebyen
God kveld bra Beitostølen, det blir en natt til her. Brutal gåtur rundt Olafjorden i dag, en liten million høydemeter og 25km i distanse. Fant ut at vi heller kjører videre i morgen, litt god mat og drikke på Cafeen frister nå. Edit; ble sashimi og scampitaco:
Snart kveld i vest. Har vært på det eneste som er verre enn Kvadrat-kjøpesenter; Ikea. Herrejemeni. Er det rart mannfolk kjører rett inn-rett ut-metode? Jaja, montering av pakkene er faktisk ganske artig, så da får man noe igjen Ha en fortsatt god helg!