Lørdag tilbringes i en håndballhall Snart 9 spiller kamper og morfar må være med Godt det er helg T-51 til KLM 2K
God formiddag fra OSL. Klar for Cph-Mia. Ble ingen upgrade for poeng, så da blir det rad 20 .fire seter i midten. Nye Frej viking da Ha en flott dag
God morgen fra vaskedag hjemme. Etterpå følger en rekke ærender og praktiske gjøremål utenfor hjemmet, og så en 30-årsdag til noen som umulig kan være 30 allerede - det gjør at jeg føler meg litt ekstra gammel. Ha en solid en!
Morn fra Gdansk. Litt trekkfullt ute, men med 13 plussgrader og sol føles det bra for det En smak av vår! Frokosten var en øvelse i å ignorere høylytt kaos... for et leven! Får teste et annet tidspunkt i morgen tidlig. Skal traske rundt i byen, se på bastionen, få tak i noe mat og drikke før turen går til en kirke der vi har bestilt billetter til pianokonsert med levende lys. I morgen skal stempel 8,9 og 10 puttes på julekalenderkortet og da er jeg ferdig med å tjene inn gullstempel nr 8 av 10 for GFL. Så er det bare jobbe videre med stempel 5 på DFL, som jeg forventer å ha på plass i mai en gang. Veldig greit med poengboost, da går det an å runde både gull og diamant innen første halvår av opptjeningsperioden. Ha en fin helg!
God formiddag! Dagen skal tilbringes i hovedstaden, sammen med familie. Skal besøke Nasjonalmuseet for første gang. Kanskje på tide? T-6 til BER og siste flighter til julekalenderen T-11 til BKK, SGN, KTI, HAN og påskeferie Ha en fin en!