God formiddag fra en stille Aviator lounge på CPH. Henger rundt noen timer i CPH før turen gir videre til ORD.
God morgen fra Florida. Våknet opp til melding fra SAS om at flyet er forsinket. 10 timer før avgang. Så da har de vel problemer der det kommer fra, tenker jeg. Først sendte de ut e-post om at flyet var 6 timer forsinket, med feil avgangstid. Så kom det ny e-post med melding om 1,5 timer forsinkelse. Det gjør at jeg ikke rekker videre flight fra CPH i morgen tidlig. Noen som vet hvorfor SK954 blir forsinket fra MIA i dag? Ender sannsynligvis med å lande 3t 45m etter opprinnelig tid i Oslo. Minner meg på at jeg må endre parkeringstiden også... Hmm. Jaja. Solen er på vei opp, og jeg har et basseng til rådighet. Jeg klarer meg nok. Håper alle har en fin dag!
Prøvde lette i gamle bilder uten hell vedrørende rømningsplan. Det er 3 etg og tror jr.suite på venstre hånd. Husker ikke om de to siste sifrene skal være høyr oddetall, eller lavt med tanke på nærmest sjøen. Lykke til, prøv deg på en av de tre front suitene. Om ikke er jr. suitene uansett en bra oppgradering
Da får vi se om det får noen følger for meg og mine medpassasjerer. Står fortsatt oppført med vanlig ankomsttid i CPH, så de skal enten fly veldig fort, eller så rekker jeg ikke flyet videre.
God stemning ombord på SK943 til Chicago i dag. Kun 7 passasjerer i Business. Godt at pre-departure Champagne er på plass!
Endte opp i 4320. Superbra suite med balkong og havutsikt. Ferdig spadd. Nuh Bollinger og kos mens fruen pusser opp fasaden før middag. Nytt favoritthotell. Og ingen hjemme på tollstasjonen på gamleveien..fullastet med saltmat, søtmat osv
Nå står den oppført med landing 08.20 som vel er 90 minutter forsinket. Det virker forøvrig å være jevnlige utfordringer med punktlighet på Miami flightene, fikk forsinkelse begge veier forrige helg. I følge en kabinansatt ombord har de lagt in alt for kort snutid på Miami rotasjonene, på kun 2 timer. Spesielt OSL og ARN er problematisk, mens på CPH kan man i teorien ta i bruk et annet fly for å hente inn forsinkelse ble jeg fortalt. Kjedelig når man misser connection videre pga dette, ettersom det går så få fly om dagen. Vi måtte beine fra F28 til A15 på Arlanda ved landing, rakk det akkurat men jeg elsker ikke å spurte gjennom flyplasser.
Da tror jeg ikke at jeg rekker flyet til OSL kl 0800. Orker ikke løpe.. Neste fly går jo 1150, det er 3 kjipe timer på CPH. Jaja. Skal jo ikke rekke noe.