Då var ein nede igjen frå fjellheimen og verdens høgaste maraton Runway Inn i Lukla må vere verdens beste hotell når det gjeld utsikt mot flystripa? Kjem det fly i dag? Må ein vurdere heli?
Morn fra flytaxien. Misliker å stå opp midt på natta men logisk sett var dette igjen det mest hensiktsmessige. Flyet går kl0600 og frokosten blir på AMS før turen går videre til LJU. Det ble en del KLM på meg i år. Ikke veldig bra for Eurobonuspoengene men det går fint, ligger allerede rundt 10000 poeng over diamantkravet og er ikke halvveis i opptjeningsåret enda. Ha en fin lørdag
God morgen frå Silverkris-loungen BKK. Hatt eit trivelig opphold i Bangkok dei siste dagane. No skal Swiss ta oss i business via ZRH til OSL. Ha ein fin dag!
God lørdag fra Lysaker, her ventes det på flytoget. Ferden går mot Seattle, så her er humøret på topp!
God morgen fra sengen. Kaffe, en liten kjeks, og en sovende hund i fotenden. Standard helg, og vi koser oss! Solen skinner, og det blåser mye mindre enn i går. Det kan vi like. Ha en fin en!
God morgen fra Puerto de Mogan. Ekte latmannsliv. Spise, sole, lese, bade. Og en snartur ned til sentrum. Ha en fin dag!
God formiddag, Den store D-dagen for nivåpoeng fra Amex er her. Etter litt chatting med kundeservice så håper de at nivåpoeng kommer inn i løpet av dagen i dag. Mens bonuspoeng kommer i puljer fram til tirsdag. Har fått inn ca 900 poeng siste dagene, så nå mangler vi bare 95k Det virket å være en bug i retro-claim skjemaet til SAS som gjorde at man ikke kunne registrere flyvninger som er yngre enn 14 dager, så jeg fikk hjelp av en agent til å legge det inn for meg. Venter nå spent på om det kommer til å komme noe (12k) nivåpoeng derfra. I så fall mangler jeg bare et lavt firesifret antall nivåpoeng før jeg har gratis lunsj (brunsj) det neste året. Det vil fort svare seg å kjøpe de manglende nivåpoengene fra SAS da. Jeg la merke på konverteringsraten at det nok lønner seg å kjøpe nivåpoengene med bonuspoeng, så lenge man har en stødig inntjening av Trumf.
Det blei til at ein måtte gå ned til Surke, ingen håp i Lukla. Monsunen er på veg. Surke Framme i Kathmandu
Noen er på eksotiske steder. Andre har enkle gleder som Georginekake på Bristol Conditori i Trondheim
Har 25% igjen av SAS EB opptjeningsperioden (31 aug) og har 24,7% igjen på levelpoints opptjening for å fornye EBD statusen et år til
God tidlig ettermiddag fra Budapest. Noen har visst bestemt at det er Ungarsk champagne-dag denne helgen, og det kan en jo like når N28 tilbyr 2 for 1 på bobler fra Ungarn. Forresten bra jeg har sen middags-reservasjon etter den porsjonen ossobuco.