God morgen fra Porsgrunn Grytidlig oppe, tror jeg har litt reisefeber? Avreise seychellene i morra tidlig. I dag blir det finpakking av ymse remedier og gadgets -fruen tar hovedpakking av klær og kjedelige ting Tapas på menyen i kveld, sønn fyller 23 år i dag og kommer hjemom for gaver og oppvartning. Ha en strålende dag
God morgen fra Oslo vest. I dag blir det afternoon tea med mor&far. De har invitert oss ut siden vi har elfenbenbryllupsdag Håper jeg får tatt regningen, med vipps i retur Ha en fin lørdag alle bonusnisser
God morgen! Litt trang hjelm etter en veldig hyggelig kveld med raclette, champagne og kirsch. Men det går nok over. Tåken er tykk utenfor, så dette blir en fin dag å gjøre ingenting. Må ut og handle litt for å få noen doble poeng, men ellers blir det en rolig dag. Ha en fin en!
God formiddag fra Frankfurt! Har fått meg startnummer til i morgen (har ikke løpt på en måned og har absolutt intet i en maraton å gjøre) og nå er det tid for frokost. 2 x Lufthansa i går kveld. Senator betyr fryktelig lite når "halve" flyet er gullbelagt, men vi boardet med 2 broer på en A321 så det er jo noe. Og så hadde de tequila i Sen-loungen i München! (Jeg sa at jeg absolutt ikke har noe å gjøre i dette maratonet?). God lørdag!
God formiddag fra SK338 OSL-TRD! På.vei til Helvete, nærmere bestemt Scandic Hell for å delta i det første møtet i Veteranforeningen Forsvarets Redningsmenn. Det blir helt greit å møte gamle kollegaer og de som var der før og de som kom etter min tid. Sanne historier basert på en virkelig hendelse kommer det sikkert til å bli mange av… God helg!
God morgen fra Drammen akuttmottak Madammen fikk føling og besvimte i natt. Kuttet seg litt stygt i fallet, så her startet lørdagen på legevakten kl 5 før det bar videre til akutten. Hun er nå lappet sammen og venter bare på stivkrampesprøyte før vi kan kjøre hjem og få oss en sen frokost. Ønsker alle en roligere start på dagen
God morn fra godstolen. Mens jeg venter på at kaffen renner gjennom nykvernede bønner har jeg betalt en elektrikerregning med SAS MC doble poeng kommer godt med. Kan anbefale elektroimportøren sitt opplegg med partnerbedrift spoton. Videobefaring, fastpris, god dialog og ikke minst betaling med MC Takker @Tore for å ha gitt meg et lite klistremerke ved brukernavnet. Ha en herlig helg!
God sein morgen fra Barcelona, det går i frokost og sjampis før hjemreise via FRA og landing på OSL rundt midnatt; Hjemturen er på første benk med LH, ser foreløpig ut for apron parkering ved ankomst FRA.
God lørdag fra Nordvest. Har vært slått ut med lungebetennelse for første gang. Kan røpe at det er ikke noe å trakte etter. Har derfor vært meget dårlig med poengsanking den siste 1,5 uka. Får satse på at en kvikner til neste uke..
God lørdag fra Jessheim. I dag skal det skje absolutt ingenting. Ved at være lenge siden forrige lounge run på LHR terminal 3, så kanskje få søkt en tur opp. God dag til alle
God lørdag Da er jeg klar for min Lufthansa statusmatch til Senator. I dag blir det utreise til LHR med retur i morgen formiddag. Da er de 6 flyturene i boks forhåpentligvis Betalte 3600 pluss en natt på mitt faste hotell på LHR.
God kveld fra FCT, vellykket opphold med foring i mange varianter; Nå El Classico før det blir boarding og forhåpentligvis PC isf van ut til flyet.
Definitivt... Det ble nok mest noen foredrag om historikken over de mer enn 50 årene Forsvaret har hatt redningsmenn, utviklingen av utdanning og tjeneste mm. Når litt eldre herrer møtes blir det også tid til noen "sanne historier basert på en virkelig hendelse" samtidig som det smaker godt med litt iskald, brunfarget XL1 i hånden.