Lørdag og fridag!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Eddie47, 19. juli 2025.

1. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    883,770
    Bonuspoeng:
    293
    Endelig er det helg på solkysten!
    Det er godt vær også
    Livet er lett IMG_9730.jpeg

EndreD, Calling, Kristian and 9 others like this.
  2. Henrik

Henrik Hellas-sympatisør

Likes mottatt:
    10,863
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Piemonte. Funnet en flott liten vingård med enda bedre hotell. Helt topp. Løpetur før dekadent timeslang frokost.

Hva ville dere forøvrig krevd av kompensasjon fra hotell med manglende AC i 2 av 5 netter? De brukte skrekkelig lang tid på å fikse, og mente først det var fikset uten at det overhodet var det - så det ble to ganske ukomfortable netter i 25C… Ga beskjed dagen før utsjekk at vi forventet at de ga noe avslag, deres svar ved utsjekk var å droppe noe vin fra regningen som utgjorde hele 1,5% av beløpet… Vi måtte rekke en ferge og jeg var drittlei, så tenkte jeg tar det med kortutsteder så får de krangle seg imellom. Jeg tenkte det er fair å holde tilbake tilsvarende 50% av hver problematiske natt?

Ha en sjukt bra en!

IMG_5357.jpeg

EndreD, Calling, Kristian and 10 others like this.
  3. obay

obay Veteran

Likes mottatt:
    6,839
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen!

Overnatting på Scandic Drammen. Ufattelig håpløse rom uten air condition. Anbefales ikke på sommers tid.... pluss for frokosten men det var jo helst søvn en kom for.

Nu vel, får hente det den nye båthengeren og komme seg tilbake til trøndelag :p:cool:

Ha en god en!

EndreD, Calling, Kristian and 8 others like this.
  4. Nuvolari

Nuvolari EBD / *A Gold

Likes mottatt:
    2,947
    Bonuspoeng:
    113
    Er det et veldig billig hotell er 50% litt mye rabatt syntes jeg. Er det dyrt er 50% helt greit.

5. Henrik

Henrik Hellas-sympatisør

Likes mottatt:
    10,863
    Bonuspoeng:
    183
    Rundt 2800 kr/natt for de billigste rommene, strekker seg nok mot 4000 kr per natt for de marginalt dyrere. Lite hotell med 10-12 rom, de hadde ingen andre ledige rom å bytte til og var antagelig problemer med det sentrale anlegget. Ikke bemannet resepsjon på kveldstid heller, men det betyr at jeg har noen WhatsApp-meldinger som understøtter og hvor de også innrømmer feil, om ikke annet.

6. Nuvolari

Nuvolari EBD / *A Gold

Likes mottatt:
    2,947
    Bonuspoeng:
    113
    For et rom til 2800 ville jeg bedt om 1000 i rabatt. For et rom til 4000 ville jeg bedt om 2000 i rabatt.

Da står du igjen med en fair betaling for et hotellrom uten AC.

7. paramberg

paramberg Veteran

Likes mottatt:
    10,871
    Bonuspoeng:
    183
    God for idag fra steiksola i TRD:cool:
    Hvem trenger å fly noen plass når vi har sånn her vær:oops:

Digg å våkne til at Virgin endrer fra A350-1000 til 787. Ryktes de er verre enn turkish på å endre fly:p Om det står 787 til neste år finner jeg frem avbestillingsknappen:p Kanskje derfor det var vidåpen tilgjengelighet til CUN?:confused:

Last edited: 19. juli 2025
    EndreD, Calling, Kristian and 6 others like this.
  8. Lars J

Lars J Veteran

Likes mottatt:
    8,810
    Bonuspoeng:
    183
    Samme her for tur i Februar...

paramberg liker dette
  9. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    75,293
    Bonuspoeng:
    293
    God ettermiddag (har det visst blitt)

Solen skinner, og det blir nok en varm dag. Heldigvis er det bademuligheter relativt nærme, så man kan kjøle seg ned litt innimellom. Det er ganske så late dager i varmen, så bading er nok den største anstrengelsen vi tar i dag.

Også skal jeg spise is. :cool:

Ha en fin en!

EndreD, Calling, Kristian and 3 others like this.
  10. Ololsen

Ololsen Senior Medlem

Likes mottatt:
    7,269
    Bonuspoeng:
    163
    God morgen fra Atlanta Midtown. Gårsdagen bød på akvarietur, besøk hos Coca Cola og 2 bra restaurantbesøk.

I dag er det hjemreise men flyet går ikke før 8 i kveld så der er noen timer som må slås ihjel. Lounge safari med Delta kanskje? Det er ellers 6 år gamle SE-REH Birk Viking som tar oss hjem i dag.

11. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    883,770
    Bonuspoeng:
    293
    Hva er galt med Virgin 787?
    Spør for en venn ..

12. Sonictravel

Sonictravel Veteran

Likes mottatt:
    35,480
    Bonuspoeng:
    183
    Bon dia!

IMG_4264.jpeg

Havet er fortsatt blått og vått. Skyene spredte og solen passe varm. Her gires det opp til en tur på stranden, samt litt aktivitet under vann. Ting er med andre ord i normalt gjenge! Ha en super lørdag!

EndreD, Calling, Eddie47 and 4 others like this.
  13. Sikiduck

Sikiduck Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,249
    Bonuspoeng:
    93
    Kom hjem fra Malaga i natt. Djises for en varme det er i Bergen da!

Men, SAS Plus er jo en vits. Priority boarding så er det rett i en buss og må vente på alle andre før den kjører til flyet. De kom kun rundt å spurte om drikke/snscks når det var mat. Ingen annen gang så måtte plinge på for å få noe mer:confused:
    De annonserte på speakeren at de hadde champagne, fikk musserende cava:rolleyes:
    IMG_1079.jpeg
    IMG_1090.jpeg

Sonictravel, EndreD, Calling and 3 others like this.
  14. funkenstein

funkenstein Senior Medlem

Likes mottatt:
    9,522
    Bonuspoeng:
    183
    Ettermiddagshilser fra skogen.
    Ble en tur i rolig tempo idag, gitt. Kunne skyldt på varmen, men tipper gårskveldens liberale skjenking forklarer mer.
    Nå blir det en ørliten omvei til nærmeste isutsalg, fordi jeg fortjener det...
    20250719_145855.jpg

Sonictravel, EndreD, Calling and 3 others like this.

Del denne siden