God morgen fra Piemonte. Funnet en flott liten vingård med enda bedre hotell. Helt topp. Løpetur før dekadent timeslang frokost. Hva ville dere forøvrig krevd av kompensasjon fra hotell med manglende AC i 2 av 5 netter? De brukte skrekkelig lang tid på å fikse, og mente først det var fikset uten at det overhodet var det - så det ble to ganske ukomfortable netter i 25C… Ga beskjed dagen før utsjekk at vi forventet at de ga noe avslag, deres svar ved utsjekk var å droppe noe vin fra regningen som utgjorde hele 1,5% av beløpet… Vi måtte rekke en ferge og jeg var drittlei, så tenkte jeg tar det med kortutsteder så får de krangle seg imellom. Jeg tenkte det er fair å holde tilbake tilsvarende 50% av hver problematiske natt? Ha en sjukt bra en!
God morgen! Overnatting på Scandic Drammen. Ufattelig håpløse rom uten air condition. Anbefales ikke på sommers tid.... pluss for frokosten men det var jo helst søvn en kom for. Nu vel, får hente det den nye båthengeren og komme seg tilbake til trøndelag Ha en god en!
Rundt 2800 kr/natt for de billigste rommene, strekker seg nok mot 4000 kr per natt for de marginalt dyrere. Lite hotell med 10-12 rom, de hadde ingen andre ledige rom å bytte til og var antagelig problemer med det sentrale anlegget. Ikke bemannet resepsjon på kveldstid heller, men det betyr at jeg har noen WhatsApp-meldinger som understøtter og hvor de også innrømmer feil, om ikke annet.
For et rom til 2800 ville jeg bedt om 1000 i rabatt. For et rom til 4000 ville jeg bedt om 2000 i rabatt. Da står du igjen med en fair betaling for et hotellrom uten AC.
God for idag fra steiksola i TRD Hvem trenger å fly noen plass når vi har sånn her vær Digg å våkne til at Virgin endrer fra A350-1000 til 787. Ryktes de er verre enn turkish på å endre fly Om det står 787 til neste år finner jeg frem avbestillingsknappen Kanskje derfor det var vidåpen tilgjengelighet til CUN?
God ettermiddag (har det visst blitt) Solen skinner, og det blir nok en varm dag. Heldigvis er det bademuligheter relativt nærme, så man kan kjøle seg ned litt innimellom. Det er ganske så late dager i varmen, så bading er nok den største anstrengelsen vi tar i dag. Også skal jeg spise is. Ha en fin en!
God morgen fra Atlanta Midtown. Gårsdagen bød på akvarietur, besøk hos Coca Cola og 2 bra restaurantbesøk. I dag er det hjemreise men flyet går ikke før 8 i kveld så der er noen timer som må slås ihjel. Lounge safari med Delta kanskje? Det er ellers 6 år gamle SE-REH Birk Viking som tar oss hjem i dag.
Bon dia! Havet er fortsatt blått og vått. Skyene spredte og solen passe varm. Her gires det opp til en tur på stranden, samt litt aktivitet under vann. Ting er med andre ord i normalt gjenge! Ha en super lørdag!
Kom hjem fra Malaga i natt. Djises for en varme det er i Bergen da! Men, SAS Plus er jo en vits. Priority boarding så er det rett i en buss og må vente på alle andre før den kjører til flyet. De kom kun rundt å spurte om drikke/snscks når det var mat. Ingen annen gang så måtte plinge på for å få noe mer De annonserte på speakeren at de hadde champagne, fikk musserende cava
Ettermiddagshilser fra skogen. Ble en tur i rolig tempo idag, gitt. Kunne skyldt på varmen, men tipper gårskveldens liberale skjenking forklarer mer. Nå blir det en ørliten omvei til nærmeste isutsalg, fordi jeg fortjener det...